“Wij komen niet meer terug”
Beoordeling van Refter

Refter
Geclassificeerd als nr. 258 van 797 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Na een vorige mindere ervaring gingen we na anderhalf jaar nog eens eten in de Refter, omdat iedereen wel eens een mindere dag kan hebben. Jammer maar nu komen we niet meer terug. Alle eer aan, en anderzijds jammer voor vader Van Hecke waar we steeds fantastisch hebben gegeten én ontvangen werden, ook in Zetjou. Het buikspek was quasi niet gebakken zodat we gewoon vet aten. Hoodfgerecht (poussin) was wel lekker maar uiterst basic. De saus waterachtig zodat de frieten zwommen. Dame Blanche was wel lekker. Oef. Gelukkig trekt de schoondochter de servive volledig recht want als het van de zoon afhangt, die loopt er (nog steeds) ongeïnteresserd bij. Zelfs als we buiten gingen werd niet opgekeken, laat staan iets gezegd. Voor gastvrijdheid dus een dikke buis. Men mag dus in de refter (zeer) blij zijn dat de ouders een schitterend parcours neerzetten en (enkel) daar teert men op. Jammer, zeer jammer! Frans DV uit Brugge

louisv952, Eigenaar van Refter, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste,

Het is hier die zoon van Van Hecke.
Ik wil u enkele dingen duidelijke maken

1 Buikspek bestaat uit 70% vet dus als u dit besteld bestaat de kans erin dat dit vettig is

2 om mij op een publieke site persoonlijk zo aan te vallen vindt ik zeer laf. Iemand die recht in zijn schoenen staat zegt dat rechtuit dus dat zegd veel over u Frans DV uit bruggen nog te laf om u naam te geven. Maar ik heb die ondertussen terug gevonden

3 mijn vader heeft mij de kans gegeven om die zaak uit de grond te stampen ik heb mij de voorbije 10 jaar 100% gegeven. Ik kan zegen dat ik er al ieder servies aanwezig ben geweest.

4 ik denk dat u u zelf zeer belangrijk vindt maar gedraag u volwassen en denk eens na voor u zulke dingen schrijf en mensen afbreekt

Vriendelijke groeten Louis Van Hecke ( die zoon van Van Hecke )

7 april 2018 beoordeeld

Heel fijn en lekker gegeten in erg mooie en sfeervolle zaak.
Super vriendelijk personeel. Top dat er ook mogelijkheid was tot glutenvrij broodje!

19 maart 2018 beoordeeld

Duur voor wat het is, kalfszwezerik had de smaak van het paneer, garnaalkroket met een taaie korst en te weinig vulling soit hoeft voor mij niet meer. Ik kon wel waarderen dat Geert Vanhecke ons een goeie dag kwam zeggen en ons smakelijk wenste hoewel het in feite 'zijn brasserie' niet is. Ik heb al in veel brasserie'en beter gegeten voor minder geld.

14 februari 2018 beoordeeld

Hebben hier op het laatste nippertje gereserveerd voor de lunch. We werden vriendelijk onthaald en besloten het valentijn menu re nemen. Dit was super van begin tot einde.
Prijs/kwaliteit : kan niet beter
Het was de tweede keer dat we hier kwamen, en als we in Brugge zijn gaan we zeker terug!
Chapeau aan de ganse ploeg.

6 februari 2018 beoordeeld

We kwamen hier op een zaterdag. We werden, omwille van de drukte, niet onmiddellijk onthaald, maar ze waren erg vriendelijk.
We werden doorverwezen naar een tafel die gedekt was voor drie personen waarbij ook maar drie zitplaatsen waren. Na een tijdje wachten, zijn we zelf om een stoel gaan vragen.
We kozen voor de menu. Het eten was lekker en mooi gepresenteerd. Alles was correct. Ik kom graag terug voor een lunch of een andere gezelllige maaltijd.

Reizigers die Refter bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Refter geweest? Deel je ervaringen!