“Juweeltje”
Beoordeling van Carlito's Restaurant

Carlito's Restaurant
Reserveren met
Carlito's Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 130 van 793 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje Brugge, onverwacht goed Italiaans restaurant. Vlotte bediening, behulpzaam. Pizza met salade gegeten en lekker biertje erbij. Pizza werd geserveerd met bijpassende pepperoni olie. Vriendelijk geprijsd en ruime voldoende voor kwaliteit.

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het historisch hart van de stad niet ver van de markt vind je carlito's! Mooi ingerichte zaak, vlotte bediening en vooral heerlijke verse pizza !

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier dit weekend samen met een vriendin gegeten. We werden netjes ontvangen en de sfeer voelde meteen goed aan. We kregen zowel het eten als de drankjes vrij vlot en de bediening is ontzettend leuk! Er was ook veel keus en alles wat wij gekozen hebben, was heerlijk! Zeker naartoe gaan, echt een aanrader!

8 augustus 2017 beoordeeld

We hadden trek in pizza's en dit was een hele goede keuze! Ons hondje was ook welkom en we mochten kiezen of we binnen of in de tuin wilden zitten. We kozen voor de tuin en namen alle vier een heerlijk pizza. Niets op aan te merken, gewoon super goed! Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met echt Italiaans eten. Ze hebben veel pizza's en pasta's van zeer goede kwaliteit en erg lekker. Lasagne is een aanrader! Bediening is vriendelijk, wachttijd kort en de sfeer goed. Aanrader!

Reizigers die Carlito's Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Carlito's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!