“Lekkere fondue”

Geclassificeerd als nr. 221 van 788 Restaurants in Brugge
Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Hier wordt je graag ontvangen als gast,ons warm interieur nodigt uit om een gezellig tafel moment te beleven .Als koppel eens tijd nemen voor elkaar,als familie leuke tijden bespreken of als bedrijf onder collega's samen uit van harte welkom.Wij zijn ook voorzien om mensen met een beperking te ontvangen !!!!
1 mei 2018 beoordeeld

Lekkere fondue in open omgeving met plaats en toch gezellig. Lekker vlees, basissausen maar lekker ... En in tegenstelling tot veel andere fondues stink je niet als je buiten komt ... Werken aan die sausjes en wordt een topper !

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorafje genomen welke niet op de kaart stond, waarvoor men achteraf een onverwacht hoge prijs rekende. Daarna kaasfondue die zo uit een pakje uit de supermarkt kwam, in ieder geval zo smaakte het. Daarbij rekent men 26 euro per persoon voor deze pan kaas, wel erg veel geld. Daarbij serveerde men friet bij de kaasfondue, toch een werkelijk rare combinatie. Tot slot kan je hier alleen cash betalen, wat ze vertellen als je je kaart pakt. Daarbij refererend aan een bierviltje welke onderaan de voordeur geplakt zit en met vervaagde tekst aan geeft ‘cash only’. Aangevend dat dit wel wat raar is (wij hebben tegenwoordig niet meer zoveel cash bij ons) slaat de gespeelde vriendelijkheid volledig om. Uiteindelijk buiten geld moeten pinnen om te kunnen betalen. Wat een raar restaurant! Eens, maar nooit weer.

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, karakteristiek restaurant met een beperkte, maar zeer lekkere kaart. De bediening was zeer vriendelijk en uitermate alert. Wij werden zeer adequaat bediend. De algehele sfeer was gemoedelijk en gezellig. Kaasfondue was heerlik, net zoals het konijn.

12 februari 2018 beoordeeld

een fondue restaurant met een zeer lekkere gewone standaard fondue. zeer vriendelijke gastvrouw en goede vlotte organisatie. Dessert kwam wel iets te heel vlug (direct) na het eten, spijtig. verder goed en veel gegeten.

6 november 2017 beoordeeld

Uitstekende vleesfondue met 3 soorten vlees, 4 sausen en lekkere frietjes en salade. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Geen franjes maar simpel met uitstekende basisproducten. Een topadres voor wie van een eerlijke keuken houdt.

Reizigers die Pietje pek bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pietje pek geweest? Deel je ervaringen!