“Gezellig”

Geclassificeerd als nr. 252 van 761 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten , gezellig restaurantje waar je snel bediend wordt. Wel niet zo goedkoop. Toch een aanrader!

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man had gereserveerd voor 1 juni (donderdag=open) om lekker met ons 2 onze huwelijksverjaardag te vieren.
Na telefonisch te reserveren de week ervoor stonden we voor gesloten deur!!!!!
Speciaal hiervoor naar Brugge gekomen, zelfs geen briefje ter info.
Nadien mail gestuurd om dit te melden aan de zaak dat dit NOT DONE is, wacht nog steeds op antwoord!
Omstandigheden kunnen nu eenmaal voorvallen, maar zelfs niets laten weten noch compensatie bieden....
Met veel geluk konden we ergens anders romantisch dineren.

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar is echt vreselijk. Een rekening van 210 euro kun je daar niet in 2x pinnen omdat te duur is en dat zijn "de regels van het huis". Als ik daar iets van zeg ben ik "de arrogante Hollander". De tijd tussen de gerechtjes was te lang en daardoor kwam de eigenqar op ten duur ook zeggen dat we weg moesten omdat de volgende mensen tevwachten stonden terwijl wij hadden gereserveerd! Ook was het eten te duur voor de hoeveelheid die je krijgt. Het eten was wel lekker.

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

jammer dat je een aantal tapa's moet eten om hier te komen eten. Na ons avondje werden wij niet zo vriendelijk verzocht om de volgende keer niet meer te komen als we maar komen om te keuvelen en te drinken. Zeer jammer omdat het niet de 1ste maal is dat we hier komen en de cookies een eet en praatcafé is maar geen restaurant.

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant. Reserveren is een must. Hapjes volgde vlot op elkaar. Zeker niet lang moeten wachten. Maar was dan ook niet zo super druk. Ruime keuze alcoholische dranken in aperitief en wijn etc. Alleen jammer dat er niet meer keuze is voor de mensen die geen alchohol drinken .... :). Behalve de klassieke frisdranken.

Reizigers die Cookie's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Cookie's geweest? Deel je ervaringen!