“Aanrader”

Keukens: Grieks
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. We kwamen hier aan op een vrijdagavond zonder dat we gereserveerd hadden. Werden zeer vriendelijk ontvangen... goede service, uitstekend eten, goede porties. Zeker de moeite waard als je in Brugge bent

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

Maaltijden door allen smakelijk gevonden. Het was genoeg. Vriendelijke bediening, goede sfeer, goede wijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier samen met mijn vriendin gaan eten in de hoop dat de reviews klopten. Qua keuze vond ik het erg beperkt io hou zelf erg van gyros, kalamarakia of souvlaki echter waren gyros of kalamarakia niet als hoofdgerecht aanwezig. Ik ben voor de mixed grill gegaan en vond het echt heel matig qua bereiding. De hoeveelheid was voor mij niet voldoende en ik had achteraf nog honger. Verder vond ik het ook prijzig.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Zeer klassiek en zonder verrassingen ; lekker zonder meer, stevige hoeveelheden.
zeker positief : de heel vriendelijke bediening en de heel degelijke huiswijn.

Goede kwaliteit-prijs-verhouding maar het mocht globaal net iets meer/beter/verrassender zijn ... (nu wij hebben gekozen voor een menu mezze en mixed grill ... ook niet echt 'gewaagd' natuurlijk)

Datum van bezoek: juli 2019
4 maart 2019 beoordeeld

de meze is er zeer goed ook de griekse tafel zeer lekker,zeer vriendelijke bedienning lekkkere huiswijn maar vooral lekker eten

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die El Greco bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In El Greco geweest? Deel je ervaringen!