Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 167
Expedia.com
US$ 163
Agoda.com
US$ 138
PricelineUS$ 143
Hotels.comUS$ 163
StayForLongUS$ 157
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.457)
Beoordelingen filteren
4.457 resultaten
Waardering van reizigers
3.177
980
185
64
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.177
980
185
64
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 4.457 beoordelingen
Beoordeeld op 30 januari 2023

Sinds 2004 komen we jaarlijks, en zelfs 2 jaarlijks naar Brugge. We gaan steeds op zoek naar nieuwe ontdekkingen, maar van één zaak wijken we niet af, ons verblijf is steeds in de Grand Casselbergh. Kwaliteit op alle vlakken ; ontbijt, kamer (comfort kamer is een absolute aanrader), vriendelijke ontvangst ...
In november mogen ze ons terug verwachten. Klant is hier nog echt koning ! Dank je wel voor het ganse team.

Datum van verblijf: januari 2023
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 165carinv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 januari 2023 via mobiele applicatie

We waren voor ons jubileum 1 nachtje in Brugge en 2 uur voor de check-in aanwezig. De receptie was zeer service gericht en bood ons een gratis upgrade aan omdat een van die kamers vrij en gereed was. Zeer attent!

Netjes de sleutels van de auto afgegeven (want privé parkeergarage, maar beetje krap) en naar de kamer.

Een prachtig hotel vol uitstraling en schone kamers. Gezellige bar voor in de avond een drankje.

Het ontbijt zeer goed verzorgt en altijd bijgevuld hoeveel mensen er ook waren. Bijna teveel om uit te kiezen.

Sauna is gratis te gebruiken evenals de gym.

Jammer dat we maar 1 nacht hadden geboekt.

Kamertip: Reserveer parkeren op voorhand.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank RoyRichter
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Els Van Overloop, Verkoop van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2023

Beste Roy Richter
Hartelijk dank om de tijd te nemen ons uw mening na te laten.
We zijn echt verheugd uw positieve opmerkingen te lezen wat betreft onze gezellige bar, schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet en onze receptie.
Ons ganse team stelt alles in het werk om u tijdens uw verblijf van dienst te zijn. l
Zoals, tot ons groot plezier opgemerkt, beschikt ons hotel over een gezellige gym en wellness alsook vormen we de ideale uitvalsbasis om Brugge te ontdekken dankzij de nabijheid van de talrijke bezienswaardigheden
We hopen u tijdens uw volgend bezoek aan Brugge opnieuw bij ons te mogen verwelkomen en zien er alvast naar uit!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 november 2022 via mobiele applicatie

Papier op de vloer van vorige gast. Dikke stofnesten met etenswaren van maanden in de hoeken van de stoel en in de hoeken van de kamer. Vanuit de kamer door een kapotte deur uitzicht op de gang. Bed matig. Douche zeer klein. Alleen personeel ontbijt en receptie goed. Kortom voor de kamer moet je hier niet zijn.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Pat W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 november 2022

Geweldig- dat is het woord dat mijn ervaring met het gehele hotel, personeel, faciliteiten, hygiëne, de salon, het ontbijt en meer- goed omschrijft. Dit alles i.c.m. de prijs is subliem. Geen 4 maar 5 sterren waard.

Datum van verblijf: november 2022
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 346quintenv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 oktober 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi historisch pand, personeel was top, zeer vriendelijk. Barman was top, zeer mooie ruime kamer, badkamer alles aanwezig …ontbijt geweldig … één minpuntje … de verluchting van de badkamer heeft me de ganse nacht wakker gehouden … maar toch kom ik terug!

Kamertip: Geniet!!!
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank slimmekes
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Els Van Overloop, Verkoop van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2022

Geachte Mevrouw Slimmekes
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de heel mooie score. Fijn om lezen dat u ons historisch pand, de ruime kamers en het ontbijt wist te appreciëren en dat we zo aan uw verwachtingen konden voldoen.
Onze medewerkers staan inderdaad steeds met de glimlach klaar om te helpen en uw opmerking hieromtrent zal hen zeker plezieren. We vinden het dan ook heel jammer uw opmerking met betrekking tot de verluchting van de badkamer te vernemen. U mocht hiervoor zeker de receptie contacteren. Ondertussen zijn we er meteen even achteraan gegaan en is het euvel verholpen. We hopen dat u bij een volgend bezoek aan Brugge opnieuw voor Grand Hotel Casselbergh kiest en verblijven ondertussen, Met vriendelijke groet, Els

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken