Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 173
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15-02-23
Expedia.com
US$ 176
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 17-02-23
Agoda.com
US$ 143
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15-02-23
travelup.comUS$ 165
Hotels.comUS$ 178
PricelineUS$ 240
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.344)
Beoordelingen filteren
4.344 resultaten
Waardering van reizigers
3.085
972
179
60
48
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.085
972
179
60
48
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 4.344 beoordelingen
Beoordeeld op 12 oktober 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi historisch pand, personeel was top, zeer vriendelijk. Barman was top, zeer mooie ruime kamer, badkamer alles aanwezig …ontbijt geweldig … één minpuntje … de verluchting van de badkamer heeft me de ganse nacht wakker gehouden … maar toch kom ik terug!

Kamertip: Geniet!!!
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank slimmekes
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Els Van Overloop, Verkoop van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2022

Geachte Mevrouw Slimmekes
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de heel mooie score. Fijn om lezen dat u ons historisch pand, de ruime kamers en het ontbijt wist te appreciëren en dat we zo aan uw verwachtingen konden voldoen.
Onze medewerkers staan inderdaad steeds met de glimlach klaar om te helpen en uw opmerking hieromtrent zal hen zeker plezieren. We vinden het dan ook heel jammer uw opmerking met betrekking tot de verluchting van de badkamer te vernemen. U mocht hiervoor zeker de receptie contacteren. Ondertussen zijn we er meteen even achteraan gegaan en is het euvel verholpen. We hopen dat u bij een volgend bezoek aan Brugge opnieuw voor Grand Hotel Casselbergh kiest en verblijven ondertussen, Met vriendelijke groet, Els

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juni 2022 via mobiele applicatie

Zoek niet verder en neem dit hotel. Echt prachtig mooi, Heerlijke kamers, alles schoon en fris. Ontbijt is heel lekjer en gevarieerd, wel prijzig. Zeer vriendelijk personeel. Mooie bar. Kortom heel goed. komen graag weer is terug.......

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 61robvisser
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Els Van Overloop, Verkoop van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2022

Geachte Mijnheer 61robvisser
Bedankt voor de heel mooie bewoordingen aan het adres van ons hotel en de superscore. We delen uw opmerkingen graag met al onze medewerkers en zal hen uiteraard uitermate plezier doen. Wat de ontbijtprijs betreft proberen we steeds een goede prijs - kwaliteit te bieden en we zijn dan ook heel blij dat u deze als gevarieerd en lekker heeft ervaren. Met vriendelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Els, Sales & Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2022 via mobiele applicatie

Top ervaring
Klein minpuntje, waterbidonnen overal en altijd leeg.
Fitness, wellness zelfs na telefonische melding situatie 3 dagen ongewijzigd.
Ontbijt keurig verzorgd en aangevuld.
Mogelijks beter iedereen 1 couvert geven (coronagewijs) ipv allemaal een zelfde tang...

Kamertip: Parkinglift op voorhand reserveren!
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank AnnouckS2
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 31 januari 2022

Dat was een verrassing: zonder dat we het wisten werden we omgeboekt van ons oorspronkelijk hotel naar dit hotel. Even schrikken, maar daarna genieten van de bijzondere ambiance van dit hotel. In de 17e eeuw in gebruik door de koning van Engeland en nu door ons. Aan de achterkant is een nieuw gebouw neergezet met hotelkamers. Die kamers zijn uitstekend. Van alle gemakken voorzien en een prima badkamer met ligbad en losse douche. Het ontbijt buffet wordt in een grote ruimte geserveerd. Allemaal lekkere dingetjes. Het hotel heeft geen restaurant, maar op 300m van de grote markt is dat geen enkel probleem. Er zijn heel veel goede restaurants in de directe omgeving. Voor de gasten is ook nog een enorme lounge met comfortabele banken en stoelen ter beschikking waar drankjes worden geserveerd.
Vooraf kan je een parkeerplaats onder het hotel reserveren.

Kamertip: de moderne standaard kamers zijn prima
Datum van verblijf: januari 2022
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank waquispel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Hartelijk dank voor deze uitstekende score. Wat fijn om te horen dat Grand Hotel Casselbergh met zijn rijke geschiedenis voor u de perfecte uitvalsbasis was in het centrum van Brugge om te genieten van deze prachtige stad. Het is eveneens zeer fijn te horen dat ons ontbijtbuffet en de bar u naast het comfort van de kamer zeer heeft weten te bekoren.

We kijken er alvast naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 januari 2022

Jaarlijks komen we naar Brugge. Ons vast logeeradres is Grand Casselbergh.
Gans je verblijf word je in de watten gelegd. Supervriendelijk onthaal, kraaknette kamer en lekker ontbijt.
Het verblijf alleen al nodigt uit om jaarlijks Brugge terug te ontdekken.
Dank aan de medewerkers van Grand Casselbergh voor de pure verwennerij !

Kamertip: we kozen ditmaal voor een quality kamer. Netheid en uitstraling was boven onze verwachtigen. Een absolute aanrader.
Datum van verblijf: januari 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 165carinv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Hartelijk dank voor deze excellente score. Het doet ons plezier dat we jullie elke keer opnieuw een aangenaam verblijf bezorgen in het centrum van Brugge met alle comfort dat Grand Hotel Casselbergh te bieden heeft.
Zeer graag tot een volgende keer!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken