Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
8 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 377
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 392
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 327
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 392
travelup.comUS$ 387
EtripUS$ 397
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.395)
Beoordelingen filteren
4.395 resultaten
Waardering van reizigers
3.128
977
180
61
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.128
977
180
61
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 4.395 beoordelingen
Beoordeeld op 31 januari 2022

Dat was een verrassing: zonder dat we het wisten werden we omgeboekt van ons oorspronkelijk hotel naar dit hotel. Even schrikken, maar daarna genieten van de bijzondere ambiance van dit hotel. In de 17e eeuw in gebruik door de koning van Engeland en nu door ons. Aan de achterkant is een nieuw gebouw neergezet met hotelkamers. Die kamers zijn uitstekend. Van alle gemakken voorzien en een prima badkamer met ligbad en losse douche. Het ontbijt buffet wordt in een grote ruimte geserveerd. Allemaal lekkere dingetjes. Het hotel heeft geen restaurant, maar op 300m van de grote markt is dat geen enkel probleem. Er zijn heel veel goede restaurants in de directe omgeving. Voor de gasten is ook nog een enorme lounge met comfortabele banken en stoelen ter beschikking waar drankjes worden geserveerd.
Vooraf kan je een parkeerplaats onder het hotel reserveren.

Kamertip: de moderne standaard kamers zijn prima
Datum van verblijf: januari 2022
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank waquispel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Hartelijk dank voor deze uitstekende score. Wat fijn om te horen dat Grand Hotel Casselbergh met zijn rijke geschiedenis voor u de perfecte uitvalsbasis was in het centrum van Brugge om te genieten van deze prachtige stad. Het is eveneens zeer fijn te horen dat ons ontbijtbuffet en de bar u naast het comfort van de kamer zeer heeft weten te bekoren.

We kijken er alvast naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 januari 2022

Jaarlijks komen we naar Brugge. Ons vast logeeradres is Grand Casselbergh.
Gans je verblijf word je in de watten gelegd. Supervriendelijk onthaal, kraaknette kamer en lekker ontbijt.
Het verblijf alleen al nodigt uit om jaarlijks Brugge terug te ontdekken.
Dank aan de medewerkers van Grand Casselbergh voor de pure verwennerij !

Kamertip: we kozen ditmaal voor een quality kamer. Netheid en uitstraling was boven onze verwachtigen. Een absolute aanrader.
Datum van verblijf: januari 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 165carinv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Hartelijk dank voor deze excellente score. Het doet ons plezier dat we jullie elke keer opnieuw een aangenaam verblijf bezorgen in het centrum van Brugge met alle comfort dat Grand Hotel Casselbergh te bieden heeft.
Zeer graag tot een volgende keer!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2021

Schitterend hotel met zeer centrale ligging. Vriendelijk onthaal, mooie ruime kamer met fantastisch bed en nette badkamer.
Na een dagje sightseeing was de wellness een leuk extraatje.
Zeer ruime keuze bij het ontbijt.
Wij hebben alvast genoten.

Datum van verblijf: november 2021
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank veroniquecelis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2021

Beste Veronique,

Hartelijk dank voor deze excellente score!
We zijn zeer blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons met alle bijhorende faciliteiten en uitgebreid ontbijt.

We kijken er alvast naar uit jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een mooie ontvangsthal en receptie. Bij aankomst de auto via een autolift in de parkeergarage van het hotel geparkeerd. Dit was met naar binnen rijden als ook bij het verlaten van de parkeergarage toch wel een aparte en vreemde ervaring. Receptioniste was zeer vriendelijk en gaf uitvoerig informatie over de hotelkamer, ontbijt e.d.
De kamer was prima, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het ontbrak werkelijk aan niets. Ook was de de ontbijtruimte heel erg ruim en was er genoeg personeel aanwezig.
De ligging van het hotel is prima. Je loopt binnen 2 minuten op de markt.
Als ik dan toch iets maar opmerken dan is het toch wel dat in het toch wel grote hotel niet altijd duidelijk is op welke plek je nu bent en is het even zoeken waar de verschillende zalen zijn. Toch s’avonds geregeld veel lawaai en geen geluiddichte kamers. Daarnaast is het uitrijden vanuit de autolift ook niet echt ruim, dus toch oppassen zodat je geen deuk in je auto maakt.
Al met al zeker een hotel dat ik wil aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank rcransveld
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Beste heer Cransveld,

Hartelijk dank om de tijd te nemen ons te beoordelen op Tripadvisor en voor de mooie score.
We zijn zeer blij te horen dat u genoten heeft van alle faciliteiten, het comfort van de kamers en van de vriendelijkheid en professionaliteit van onze medewerkers. We nemen uw aandachtspunten betreffende de geluidsisolatie, signalisatie van de zalen en gebruiksgemak van de autolift zeker mee intern.
We verwelkomen u in de toekomst zeer graag opnieuw bij ons!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Wij zijn aangenaam verrast door het hotel,alles tot in de puntjes geregeld,wij hadden een tegenslag met onze reservatie van ons geboekt restaurant in Brugge stad.
Daardoor hebben ze ons in het hotel goed opgevangen,personeel is top,kamer top,ontbijt top.wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 147.114
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Hartelijk dank voor deze fijne review en uitstekende score.
We kijken er alvast naar uit jullie opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken