Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
15 personen bekijken dit hotel
Expedia.com
US$Ā 243
Aanbieding bekijken
Booking.com
US$Ā 232
Aanbieding bekijken
Vio.com
US$Ā 201
Aanbieding bekijken
PricelineUS$Ā 209
Hotels.comUS$Ā 243
travelup.comUS$Ā 228
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.387)
Beoordelingen filteren
4.387 resultaten
Waardering van reizigers
3.123
976
179
60
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.123
976
179
60
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 4.387 beoordelingen
Beoordeeld op 3 november 2021

Schitterend hotel met zeer centrale ligging. Vriendelijk onthaal, mooie ruime kamer met fantastisch bed en nette badkamer.
Na een dagje sightseeing was de wellness een leuk extraatje.
Zeer ruime keuze bij het ontbijt.
Wij hebben alvast genoten.

Datum van verblijf: november 2021
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank veroniquecelis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2021

Beste Veronique,

Hartelijk dank voor deze excellente score!
We zijn zeer blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons met alle bijhorende faciliteiten en uitgebreid ontbijt.

We kijken er alvast naar uit jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een mooie ontvangsthal en receptie. Bij aankomst de auto via een autolift in de parkeergarage van het hotel geparkeerd. Dit was met naar binnen rijden als ook bij het verlaten van de parkeergarage toch wel een aparte en vreemde ervaring. Receptioniste was zeer vriendelijk en gaf uitvoerig informatie over de hotelkamer, ontbijt e.d.
De kamer was prima, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het ontbrak werkelijk aan niets. Ook was de de ontbijtruimte heel erg ruim en was er genoeg personeel aanwezig.
De ligging van het hotel is prima. Je loopt binnen 2 minuten op de markt.
Als ik dan toch iets maar opmerken dan is het toch wel dat in het toch wel grote hotel niet altijd duidelijk is op welke plek je nu bent en is het even zoeken waar de verschillende zalen zijn. Toch s’avonds geregeld veel lawaai en geen geluiddichte kamers. Daarnaast is het uitrijden vanuit de autolift ook niet echt ruim, dus toch oppassen zodat je geen deuk in je auto maakt.
Al met al zeker een hotel dat ik wil aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank rcransveld
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Beste heer Cransveld,

Hartelijk dank om de tijd te nemen ons te beoordelen op Tripadvisor en voor de mooie score.
We zijn zeer blij te horen dat u genoten heeft van alle faciliteiten, het comfort van de kamers en van de vriendelijkheid en professionaliteit van onze medewerkers. We nemen uw aandachtspunten betreffende de geluidsisolatie, signalisatie van de zalen en gebruiksgemak van de autolift zeker mee intern.
We verwelkomen u in de toekomst zeer graag opnieuw bij ons!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Wij zijn aangenaam verrast door het hotel,alles tot in de puntjes geregeld,wij hadden een tegenslag met onze reservatie van ons geboekt restaurant in Brugge stad.
Daardoor hebben ze ons in het hotel goed opgevangen,personeel is top,kamer top,ontbijt top.wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 147.114
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Hartelijk dank voor deze fijne review en uitstekende score.
We kijken er alvast naar uit jullie opnieuw bij ons te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,
Egon Lagrou
Assistant General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in het hartje van Brugge.
Erg internationaal georiƫnteerd, erg populair bij oa de Amerikanen.
Uitgebreid buffet ontbijt, met vriendelijke personeel wat hun best doet iedereen zo snel mogelijk te helpen.
Er is een erg leuke bar aanwezig met rustige zitplekken of waar je als vanouds aan de bar kunt hangen.
Als je van plan bent om bij dit hotel te overnachten, overweeg dan de Executive kamers. Deze zijn iets duurder, maar veel mooier en ruimer als de standaard kamers.
De standaard kamers aan de kanaalzijde kunnen in de zomer, ondanks de aanwezigheid van airco, erg warm worden.

Kamertip: Parkeren kun je het beste bij parking 't Pandreitje. Elektrische oplaadpunten aanwezig, ruime parkeerplaatsen, kosten €14 per dag. 5 minuten lopen naar het hotel.
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 328carlm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Hartelijk dank voor deze fijne review. We hopen jullie in de toekomst zeker nog eens bij ons te mogen verwelkomen!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2021 via mobiele applicatie

Van de eerste telefoon die ik deed om inlichtingen te winnen tot het uitchecken na ons heerlijk verblijf, telkens weer kreeg ik de ultieme klantenbeleving. Super vriendelijk, attent, correct, pro-actief… wij zijn alvast delighted ! Het hotel is een gerenoveerd paleis, met oog voor detail en met respect voor de grandeur van weleer omgetoverd tot een pareltje in hartje Brugge. De staff is de parel op de kroon en doen er alles aan om je verblijf uiterst aangenaam te maken. De wellness is eerder beperkt tot hamam douche en sauna maar aangenaam na een dagje Brugge. Het ontbijt is vers en rijkelijk, met veel aandacht voor hygiĆ«ne en covid regels. Wij boeken snel weer ! De fam. De Keyser

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank hdkeyser
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Egon Lagrou, Marketing van Grand Hotel Casselbergh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Hartelijk dank voor deze leuke recensie. Fijn om te horen dat de hartelijkheid van ons team jullie erg opgevallen is en u genoten heeft van de schoonheid en het comfort van Grand Hotel Casselbergh.

Wij staan te popelen om jullie binnenkort opnieuw te mogen ontvangen!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken