Beoordeeld op 20 juli 2020

Vorige week weer eens een nachtje in het grand hotel Casselbergh verbleven. Een hotel waar je met plezier terug komt. Een heel sfeervol, klasse hotel. Deze keer in een standaard kamer verbleven. Alle comfort, en heel belangrijk: heel proper. In deze coronatijden is het ontbijt een ietsje anders. Waar je vroeger aan het buffet alles zelf nam, is er nu een personeelslid dat alles voor je op een bordje legt wat je maar wil. Andere dingen mag je wel nog zelf nemen. Het meisje wat ons bediende had nogal problemen met de Nederlandse taal, maar voor ons geen probleem, daar ze enorm vriendelijk en behulpzaam was. De ontbijtruimte van het hotel is erg ruim, dus je zit echt op je gemak. Komen zeker snel weer terug!

Beoordeeld op 20 juli 2020

Vlakbij het centrum van de stad en met de reien in de buurt is dit de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad Brugge.
Ons eerste bezoek aan dit hotel waar we werden verwelkomt door een uitermate vriendelijke receptioniste - een vroege check-in vormde geen enkel probleem.
Het hotel straalt charme en rust uit. Alles is kraaknet.
De kamer (1214) was ruim, mooi ingericht en al het nodige comfort (digitale kluis, nespresso-machine, groot tv-scherm, badkamer met bad en douche) was aanwezig.
Het ontbijt was heel uitgebreid, kortom subliem.
In één woord samengevat is dit een 'tophotel'. We komen zeker terug !

Beoordeeld op 19 juli 2020

Zeer goed en mooi verzorgd groot hotel gelegen in centrum van Brugge, op wandelafstand van talrijke eet en drink gelegenheden en winkelstraat ,ruime verzorgde kamer, verzorgd goed ontbijt, vriendelijk personeel,voor herhaling vatbaar,

Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, alles tot in de puntjes verzorgd. Mooi centraal in het historisch centrum.

Tijdens de kerst, 1 overnachting. De kerstsfeer was fantastisch verzorgd met de aankleding en versieringen door het hele pand.

Kamer super, voorzien van alle gemakken en eindelijk een bad waar ik met mijn 1.98 meter lengte bijn volledig kon strekken. Geloof me, dat is niet vaak.

Wellness ook tot in de puntjes verzorgd, als ook het ontbijtbuffet.

Kortom de prijs kwaliteit verhouding is mooi in balans.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

1 Nachtje hier verbleven; spannend met de autolift, maar wel handig. Supermooie setting en vriendelijk personeel. De meeting room was ook heel mooi, alleen de verlichting was soms te weinig, zeker in de latere namiddag. Koffie breaks en ontbijt met ruim aanbod. Kamer comfortabel met mooi uitzicht.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken