Google
vanaf US$ 53,44
vanaf US$ 13,16
vanaf US$ 1,14
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Als Amsterdammer ben ik verwend, maar de grachten en straten van Brugge zijn net even anders. Kleiner, speelser, mooie doorkijkjes.

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

centrum van brugge is enorm mooi,
maar zelfs nu ontelbare toeristen. soms behoorlijk irritant.
Erg leuk om alles te bekijken,
wij wouden fietsen huren maar zijn achteraf blij dat we dit niet gedaan hebben.

Beoordeeld op 9 september 2019

Brugge is meer dan de moeite waard om in een paar dagen te ontdekken. Het is hier: voor elck wat wils: eeuwenoude gebouwen, prachtige kerken (30 alleen al), musea, parken, begijnhof, rondvaart door de grachten, kortom teveel om op te noemen. Niet onbelangrijk: Je kunt in Brugge heerlijk eten en (bier) drinken.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Het Centrum van Brugge is prachtig,
Bijna alle huizen zijn oud en karakteristiek
Veel musea en bezienswaardigheden , fijne sfeer ,iets te veel chocoladewinkels maar verder top

Beoordeeld op 2 september 2019

Je kan Brugge niet bezoeken zonder vanop de Dijver een bezoek te brengen aan deze locatie met zicht op de Halletoren.
Hier kan je eveneens een boottocht nemen om Brugge vanop de reien in al zijn pracht en praal te bezichtigen.
Veel goedkoper en mooier dan een rit met de koets , maar dat is misschien persoonlijk.

Datum van activiteit: augustus 2019