“Super lekkere lunch.”
Beoordeling van Balthasar

Balthasar
Geclassificeerd als nr. 241 van 788 Restaurants in Brugge
25 juni 2018 beoordeeld

Een echte aanrader als je Brugge bezoekt. Uiterst verzorgde lunch, met veel aandacht voor detail, een niet te missen belevenis. De vriendelijke bediening maken dat je er al naar uitkijkt om zeker nog eens langs te gaan.

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel variatie mogelijk. Super tof concept! A must do als je in Brugge bent. Hier in de middag naartoe geweest, gelukkig was er plaats. Anders is het aanschuiven en wachten tot er een plaatsje vrij komt.
Mijn vriend heeft een ijsje gegeten die hij zelf kon samen stellen. Ik heb een chocolade freakshake genomen. Wat super lekker is en mooi voor het oog! Na de freakshake heb je wel geen honger meer.

Je kan ook toffe interieur items kopen.

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers en lekker ontbijt. Met keuze uit een ruim assortiment aan lekkere en verse producten. Goed voor super food en guilty pleasures. Verzorgde en aangename bediening. Word gerund door een jong, aangenaam en enthousiast koppel. Een aanrader!

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is zeer lekker en vers! De wafels en ICE Cream donuts zijn zeker een aanrader! Super vriendelijke service, ideale plek om langs te gaan!

8 juni 2018 beoordeeld

Een heerlijke toast, verse jus, prachtig interieur en vriendelijk personeel. Wat heb je nog meer nodig om super gezellig te brunchen?! Place to be voor zowel ontbijt, lunch of dessertje. Ook leuke deco te koop.
Wafels zijn to die for en levensvers gebakken.
Super blij dat we dit zijn tegengekomen! Echte aanrader!!!!

Reizigers die Balthasar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Balthasar geweest? Deel je ervaringen!