“TOP! Met heel wat vegan en veggie gerechten”
Beoordeling van Petit Bruges

Petit Bruges
Geclassificeerd als nr. 521 van 797 Restaurants in Brugge
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ikzelf ben vegetariër en toen ik op het raam ‘vegan friendly’ zag hangen, was het meteen beslist om hier iets te komen eten.

Heel wat heerlijke vegan gerechten op de kaart zoals chili sin carne, salade tomaat mozarella,...

Zeker een aanrader! Niet enkel voor de lekkerheid maar ook voor de vriendelijkheid

Heidi L, Eigenaar van Petit Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2018

Hartelijke dank voor uw feedback.
Iedereen is hier altijd welkom !
Tot de volgende keer.

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere mosselen gegeten, vriendelijke bediening, niets op aan te merken. Veel passage op het terras, dien daner ewa beloeren :)

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. De vegan pasta was smaakvol maar zo kan ik hem ook maken. Heel leuk dat ze zo veel vegan gerechten hebben maar ik zoek naar meer uitdagende gerechten

10 mei 2018 beoordeeld

Tijdens een dagje Brugge lunchten we hier.
We kozen voor een aspergesalade.
De asperges waren lekker, de andere ingrediënten waren echt te basic voor een restaurant en voor deze prijs: tomaat (wit-rood van binnen), een beetje sla en komkommer en een (lekkere) dressing. Ik zou de asperges ook kouder serveren.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk vind ik dit een vrij duur restaurant voor wat op hun menukaart staat.
13 € voor brushetta's waarmee je de honger amper kan stillen.

Er zijn betere keuzes in Brugge. :-)

Heidi L, Eigenaar van Petit Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

De bruschetta's zijn bedoeld als voorgerecht. Ze staan overigens ook onder die rubriek in de menukaart. Het is dus logisch dat je honger hierdoor niet gestild wordt normaler wijze volgt dan nog één van onze heerlijke hoofdgerechten.

Reizigers die Petit Bruges bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Petit Bruges geweest? Deel je ervaringen!