TripAdvisor

Brasserie Tompouce Brugge
Geclassificeerd als nr. 391 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Europees, Mediterraan, Vis en zeevruchten
14 september 2019 beoordeeld

Prachtige uitzicht, lekker gegeten en vriendelijke bediening. We hebben genoten!
Dank je wel Patrick en Mehmet voor jullie klantvriendelijkheid.
Gr uit Nederland

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en snelle bediening, uitzonderlijk verse groenten, de lamskroon was perfect gebakken en zacht.
De appeltaart met ijs en slagroom en de café Liégeois zalig.
De ligging naast de bloedkapel uitzonderlijk en met de avondzon op de vergulde gebouwen een schitterend zicht.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Onvriendelijk personeel. Duur drankje voor wat je krijgt. Niet voor herhaling vatbaar. Wel leuk gelegen.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening,kwaliteitsvol eten,mijn man had rib-eye,blue gebakken met champingonsaus met fritten en ik mosselen natuur besteld,5 minuten later stond het al voor onze neus.het eten was super lekker,daarna hebben we nog dessert besteld,mijn man coupe aardbei en ik een dame noir ondanks dat deze niet op de menukaart stond was het toch geen probleem.We hebeen een Leffe50cl en een leffe 33cl+een ice tea gedronken en onze rekening was 87€

Datum van bezoek: juli 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ergste bediening ooit. Dame rond de 50, blond/grijs haar, als je haar ziet, loop dan weg. Tenzij je de meest onvriendelijke bediening wenst. Wafel was ok. Jammer

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brasserie Tompouce Brugge bekeken, bekeken ook

In Brasserie Tompouce Brugge geweest? Deel je ervaringen!