“Overheerlijk”
Beoordeling van House of Waffles

House of Waffles
Geclassificeerd als nr. 4 van 27 Koffie en thee in Brugge
30 mei 2018 beoordeeld

Stijlvol interieur. Met smaak ingericht en met respect voor de oorsprong van het gebouw aangevuld met moderne accenten.
De dessertenkaart is al even impressionant met overheerlijke wafels en ijsjes. Een ruim assortiment koffie en thee en vriendelijke bediening.
Een absolute aanrader voor wie een korte afternoon stop in hartje Brugge wil maken.

Julie V, Eigenaar van House of Waffles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Patrick,

Bedankt voor deze mooie review en uw appreciatie voor onze zaak! Wij hopen u snel terug te zien. Groetjes van het hele Team HOW.

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere wafels, vriendelijk personeel en een sfeervol interieur.
Als we nog eens wat tijd over hebben in ons heel druk werkschema komen we hier zeker terug. Een echte aanrader!

Julie V, Eigenaar van House of Waffles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Beste Sofie!

Bedankt voor je bezoekje en de positieve review. Altijd welkom! Tot binnenkort. Groetjes van ons hele team!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige sfeer, vlotte bediening en lekker eten! Ze hebben ook zeer uiteenlopende keuzes zoals de wafel met gerookte zalm ;-)

Beste Ward! Bedankt voor je bezoekje en de positieve review! Tot binnenkort. Groetjes van ons hele team

3 maart 2018 beoordeeld

zeer lekker en zeer goede bediening zeer prachtige zaak
wafels zijn super aanrader in brugge
sfeer uitstekend

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht. De eigenaar ondersteunde mij met een brede glimlach zelfs in het aandoen van mijn jas. Top gastvrijheid!

Julie V, Eigenaar van House of Waffles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2018

Beste Siv! Bedankt voor je bezoekje en de mooie review. Altijd welkom! Groetjes van ons hele team.

Reizigers die House of Waffles bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In House of Waffles geweest? Deel je ervaringen!