Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Modern en luxueus genieten in Brugge! Het kan!Fantastisch ontbijt/ brunch, mooie kamers, zalige douche, prachtig zwembad en wellness die is wel appart te boeken maar zeker de moeite! De sympathieke gastheer en vrouw maken het geheel compleet! Ze staan elk moment van de dag voor je klaar.
Voor ons voelde het echt als vakantie. Wij gaan zeker terug! Echt top

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Vandaag voor het eerst de wellness B&B for 2 bezocht. Voor een WAW gevoel moet je hier zijn. Super vriendelijke gastheer, je voelt je er onmiddellijk welkom. Je krijgt er een duidelijke uitleg over het gebruik. Het is er modern en heel erg proper. Super leuk te bedienen met een touchscreen aan de muur (muziek, leds..) Alles is er aanwezig: Sauna, Hammam, infrarood cabine, jacuzzi, zwembad. Als kers op de taart kennis mogen maken met ijsschilfers om je mee af te koelen. Zalig gevoel! Inbegrepen zit ook fruit, water en fruitsap. De smoothie, hmm die was echt zo lekker! Wij hebben enorm genoten van dit bezoek. Bedankt!
Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Aanrader! Mooie en verzorgde b&b, toffe gastheer/vrouw, uitgebreid ontbijt. wellness was top!

Uitgebreide wellness met buitenjacuzzi en zwembad. Mooi privaat deel met infrarood, sauna, stoombad, etc.

Lekker ontbijt!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Een geweldig adresje als je wil relaxen en een bezoekje aan Brugge wil brengen.. een zalige wellness waar je absoluut gebruik van moet maken als je er bent.. super lekker ontbijt met verse producten en daar bovenop voel je je zeer hard welkom door de gastheer en gastvrouw !
We komen zeker terug

Sophie en Jonas

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019

Prachtige B&B waar niets te veel is , prachtige kamers met alles er op en eraan , ontbijt om U tegen te zeggen , als je er niet geweest bent kan je het u gewoon niet voorstellen … en een Welness toppie met een 10’voor Hygiene …

Kamertip: … alle 3 kamers zijn gewoon bijzonder …
Datum van verblijf: maart 2019