“Super lekker!!”
Beoordeling van Viva Sara Kaffée

Viva Sara Kaffée
Geclassificeerd als nr. 15 van 27 Koffie en thee in Brugge
14 september 2019 beoordeeld

Beperkte kaart maar super lekker en alles á la minute... maw heerlijk verse producten!! Vriendelijke bediening, vlot... gezellige terras. Een aanrader!

7 september 2019 beoordeeld

Zeer mooi restaurant al hebben we er deze keer slechts koffie gedronken. Vlotte bediening, vriendelijk en zeer lekkere koffie.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige moderne zaak met hele leuke lunchsuggesties. Hun homemade limonades zijn ook lekker, tis eens iets anders dan de klassieke frisdranken. Aan koffie en thee heb je ook veel verschillende keuzes.

20 augustus 2019 beoordeeld

Voor de tweede maal kwamen wij op het mooie rustige terras van Viva Sara in het Zilverpand genieten van een koffie en dessert. We namen de lekkere tarte tatin op advies van iemand die dit dessert hier had genomen. Verrukelijk lekker en perfect warm geserveerd met een bolletje ijs. De beste Tarte Tatin die ik ooit heb gegeten.
Het kan het dessert zijn van een sterrenrestaurant. Uitstekend! 10 op 10! Bij mooi weer is het ook een aangename plek om te vertoeven
. Vriendelijke bediening. Een echt aanrader! Ook de citroentaart met meringue die we meenamen was heerlijk
. Proficiat.Eindelijk een goede tea-room in Brugge.

Datum van bezoek: augustus 2019
BartDeprez, Viva Sara van Viva Sara Kaffée, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Dag Willy,

Dank je wel voor deze positieve beoordeling.

We doen verder zoals u het graag heeft :)

Bart

21 juli 2019 beoordeeld

Zowel in de winter binnen, als in de zomer op het grote buitenterras is het hier altijd gezellig zitten. Vlotte bediening, perfect geserveerde kopjes koffie of thee. In de shop kan je ook nog van alles kopen om thuis verder te genieten. Aanrader in Brugge, waar je niet op elkaars schoot zit, zoals in de meeste plaatsen in Brugge.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Viva Sara Kaffée bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Viva Sara Kaffée geweest? Deel je ervaringen!