“Aanrader ”

zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 91 van 832 Restaurants in Brugge
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn zus hier lekkere mosselen gegeten op Thaise wijze een zeer goed restaurant vriendelijke bediening veel lekkere gerechten zoeken 5 op 5 waard leuke mensen

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld

Met collega’s over de middag gaan lunchen. Heel vriendelijke bediening en iedereen heel tevreden over eten wat we kregen ( prijs/kwaliteit niets op aan te merken ) voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. De Thaise mosselen waar super.
Erg vriendelijke mevrouw die ons echt gast liet voelen.
Top.

Datum van bezoek: juli 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

Lekker gegeten voor 2. Vriendelijke en gastvrije ober. Prima om eens een hapje te gaan eten voor een redelijke prijs!

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juni 2019 beoordeeld

We zochten nog een restaurantje tijdens ons bezoek aan Brugge. Op het laatste moment kwamen we hier terecht.We werden vriendelijk ontvangen en het eten was lekker.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Vlaminck'14 bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Vlaminck'14 geweest? Deel je ervaringen!