“Eten als op Sardinië !”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Reserveringen, Afhalen
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenmaal over de drempel van dit kleine gezellige restaurant in St-Kruis bij Brugge waant men zich op reis.
De stemming in dit meestal drukbezochte restaurant is gemoedelijk en vriendelijk .
De gerechten zijn zeer lekker en met liefde gemaakt door de chef achter het fornuis en de pizzaoven.
Dr prijs/kwaliteit verhouding is ok , enkel de prijzen van de wijn ( per fles) zijn veel te hoog.

17 februari 2017 beoordeeld

Heel goed ontvangst, vriendelijk personeel. Ruime keuze aan pizza en pasta's, prijs zit ook erg goed en je krijgt waar voor je geld. Het restaurant zelf is zeer charmant ingericht, een beetje klein, maar dit heeft ook zeker zijn charmes. Telkens als ik hier kom eet ik de pizza met paprika/salami of die met tonijn, beiden echt een aanrader! Wanneer ik zin heb in Italiaans, kom ik steeds terug naar deze plaats, top! Doe zo verder! Tip: lunchmenu zou tof zijn.

18 januari 2017 beoordeeld

hier kan je gezellig italiaans eten. chef is van sardinië en brengt echt origineel italiaans eten op tafel. uit zijn pizza-oven komen de mooiste pizza's tevoorschijn. echt een aanrader; enig nadeel: enkel cash betalen, geen kaarten mogelijk

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect ! Vriendelijke bediening - simpele gerechten voor de correcte prijs ! Snel reserveren is de boodschap

23 december 2016 beoordeeld

Leuk, gezellig, klein, wat overdreven decoratie aan de muur.
Wij bestelden elke een pizza, Napoli en Parma. Zeker niet lang moeten wachten en de pizza's waren heel lekker (jammer van dat stukje eischaal in mijn pizza!).
Het probleem kwam echter bij het afrekenen...geen mogelijkheid om elektronisch te betalen en er is een bankcontact op 200 meter van de zaak. Schande dat je eind 2016 niet elektronisch kan betalen.

Reizigers die Isola Bella bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Isola Bella geweest? Deel je ervaringen!