TripAdvisor

Beoordeling van Zet'joe

Zet'joe
Geclassificeerd als nr. 57 van 832 Restaurants in Brugge
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een beleving, een genot voor de smaakpupillen! Complimenten voor de keuken en de super vriendelijke bediening, nog bedankt voor het goede advies voor de wijn. Alles was perfect!!! Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Wij hadden hier een zeer aangename lunch. De ontvangst is zeer hartelijk en wij voelen ons meteen welkom. Op het bord verschijnen mooie producten die de chef fijne diepe smaken meegeeft. Wij denken aan het voorgerecht met tomaten, de magistrale courgette met auberginekaviaar, de gebrande makreel, de lamszwezerik... Wat een smaak ! En dat met zulke eenvoudige ingrediënten.

Wij zijn geen grote eters maar zijn wel aangenaam verrast door de gulle porties waardoor je meer dan een zweem van die fantastische smaken hebt. Het is wel eens anders in veel hippe high-end etablissementen, en het zegt veel over de filosofie van dit huis. De bediening blijft de hele tijd hartelijk.

Wij komen zo snel mogelijk terug.

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en correct ontvangen en mooi bestek en servies. Mooie lunch, op en top van smaak en finesse met accent op groenten en seizoenen.
Hier heb je mooi zicht op alles van de keuken en handelingen van de chef. Vriendelijk bezoek van Geert de chef!

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vele bezoeken bij leerlingen wilden we wel eens bij de meester zelf gaan proeven. Geert Vanhecke is en super vakman en een leermeester voor veel talent. De lunch was schitterend, de passende wijnen heerlijk, de bedoening top! Een aanrader!!!

4 juli 2019 beoordeeld

Dit was een onderdeel van een midweek arrangement 1 glas wijn per gang water à volonté, open keuken waar je chef Geert Vanhecke effectief aan t werk zag. Heel vriendelijke en professionele maitre d’hotel die van alle markten thuis was. Geluk gehad om chef Van Hecke persoonlijk te ontmoeten tijdens zijn service. Supervriendelijke en bescheiden persoon. Hier eet je eigenlijk 3 sterren niveau voor de prijs van 1 ster. Sommige wijnen komen nog uit de kelder van De ex- Karmeliet, 1 van de champagnes is zelfde als in de Karmeliet.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Zet'joe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Zet'joe geweest? Deel je ervaringen!