“Heerlijk Italiaans restaurant in Brugge”
Beoordeling van La Padella

La Padella
Geclassificeerd als nr. 421 van 794 Restaurants in Brugge
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en gezellig Italiaans restaurant in Brugge. Beperkte kaart waardoor de eigenaars met enkel verse producten kunnen werken. Het personeel is erg behulpzaam en heeft ons enkele goede tips gegeven. Het eten was enorm lekker en ook de wijnsuggestie viel bij iedereen in de smaak. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

26 september 2017 beoordeeld

Echte italianen die een leuk restaurant zijn begonnen met passie, pure italiaanse gerechten, wijnen en muziek. Alles klopt, ondernemers die je succes gunt. Compliment!

10 september 2017 beoordeeld

Als je de echte Italiaanse keuken wil proeven, is this the place to,be. We aten waarschijnlijk nog nooit zo'n mals, lekker varkensvlees (iberico). Zeer vriendelijke bediening. Top !

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening en lekker apero ! 'Negrino'
Ook de huiswijn was lekker en echt italiaans !

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Padella is een vrij recent geopend restaurant, en goed gelegen op 70 m van de lokale Novotel/Ibis en op 150 m van het oude St. janshospitaal. Ik genoot van de heerlijke bruscetta's en van de notensalade, en zag nog zoveel meer lekkers aan mij voorbijgaan omdat ik een tafel kreeg aan de uitgang van de keuken. Normaal is dat niet de beste plaats, doch bij La Padella geeft het je een idee van wat deze Italiaanse keuken allemaal te bieden heeft. De dienst is vriendelijk en beleefd, grotere groepen kunnen plaats nemen op de bovenverdieping, en de prijzen zijn redelijk. Ook nog lof voor het glas heerlijke Montepulciano dat ik geserveerd kreeg. Arrivederci !

Reizigers die La Padella bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Padella geweest? Deel je ervaringen!