“Super”

Flanders Fields Battlefield Daytours
Geclassificeerd als nr. 12 van 47 Tours in Brugge
10 april 2017 beoordeeld

Een aanrader voor iedereen de sfeer de emoties ook eens doen met de kleinkinderen hebben we ook gedaan dan pas kunnen ze dit beter plaatsen en hopelijk nooit meer vergeten

26 juli 2016 beoordeeld

door de heel vele graven van de gesneuvelde soldaten kom je tot stilte met innerlijke vragen omtrent hoe dit mogelijk was !

26 juni 2016 beoordeeld

Altijd zeer pakken,met de gedachte dat er zoveel soldaten moesten sneuvelen voor wat, weten we niet.

22 april 2016 beoordeeld

een van de vele kerkhoven die de gruwel van beide wereldoorlogen weergeeft een bezoek meer dan waard

Bekijk meer beoordelingen
14 april 2016 beoordeeld

Een prachtige dag achter de rug, een volledige toer rond Ieper gedaan met bezoek van vele begraafplaatsen...om stil van te worden....en tot slot op de markt van ieper het museum bezocht...een prachtig geheel om de dag af te sluiten

Reizigers die Flanders Fields Battlefield Daytours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Flanders Fields Battlefield Daytours geweest? Deel je ervaringen!