“goed oderhouden”

Flanders Fields Battlefield Daytours
Geclassificeerd als nr. 11 van 47 Tours in Brugge
22 april 2016 beoordeeld

een van de vele kerkhoven die de gruwel van beide wereldoorlogen weergeeft een bezoek meer dan waard

14 april 2016 beoordeeld

Een prachtige dag achter de rug, een volledige toer rond Ieper gedaan met bezoek van vele begraafplaatsen...om stil van te worden....en tot slot op de markt van ieper het museum bezocht...een prachtig geheel om de dag af te sluiten

7 november 2015 beoordeeld

Deze adembenemende plek moet je zeker eens bezocht hebben! echt om stil van te worden, je gaat het best in de koudere maanden, dat zorgt voor een passende sfeer...

27 oktober 2015 beoordeeld

wij hadden een zeer goed hotel ..in een klein dorpje , we zagen verschillende mooie landschappen , the four heetttee ons Hotel , Geen luxe maar zeer netjes en vriendelijke bediening .

Bekijk meer beoordelingen
22 oktober 2015 beoordeeld

Op dinsdag 20 oktober zijn we met Phillipe op pad geweest. Wat een mooie indrukwekkende dag is dit geweest.
Veel geleerd en gezien. Bedankt voor deze indrukwekkende dag. Phillipe's kennis is groot en staat ook open voor nieuwe feiten en is geïnteresseerd in zijn medereizigers. Heel vriendelijk en met passie voor zijn vak.
Heel veel succes en nogmaals bedankt voor deze mooie dag.

Reizigers die Flanders Fields Battlefield Daytours bekeken, bekeken ook

In Flanders Fields Battlefield Daytours geweest? Deel je ervaringen!