“Ongezellig interieur wordt goedgemaakt door smaak”
Beoordeling van Trattoria Trium

Trattoria Trium
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 364 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
5 weken geleden beoordeeld

Lekker Italiaans, vliegensvlug opgediend door fijne bediening. Interieur niet veel soeps, maar ruimschoots goedgemaakt door het lekkere eten.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

De portie van de pizzas was zeer klein en daarnaast heeft iemand bij ons aan tafel pas 15min later zijn eten gekregen omdat ze hem een pizza hadden beloofd die op bleek te zijn... de pastas waren koud en niet van de kwaliteit die men verwacht in een restaurant... zowel ik als mn vriendin hadden na ons bezoek zware last van onze maag, dus mss zelfs iets dat slecht was in het eten... zeker geen aanrader, pizza en pasta uit de winkel is nog beter!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

De spaghetti met vissaus smaakte heerlijk. Snelle bediening en aardige, behulpzame mensen werken er. Maken een praatje en hebben tijd voor een grapje. Lekkere huisgemaakte Tiramisu. Gezellige ruimte en schone toiletten. Geen poespas voor een redelijke prijs. Een leuke bijkomstigheid is dat je in de keuken kunt kijken.

Datum van bezoek: juli 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Niet alleen zijn de pizza's er zalig van smaak, ze ogen ook leuk in hun vierkante vorm. Maar ook de pasta's zijn overheerlijk.

Datum van bezoek: mei 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Dit is eigenlijk een traiteur met een eethoek. Lekker eten vlug besteld aan een heel redelijke prijs. Ideaal voor een snelle hap

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Trattoria Trium bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Trattoria Trium geweest? Deel je ervaringen!