“Zalig op een zonovergoten dag”
Beoordeling van Pergola Kaffee

Pergola Kaffee
Geclassificeerd als nr. 397 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld

Als halve bruggelingen kenden we tot op vandaag deze zaak niet. Echter een topper in zijn soort. Mooi aan de reien gelegen en toch voldoende privacy.Bootjes varen op en af , terwijl ge geniet van een aperitiefje of een biertje. ZALIG.

Datum van bezoek: juni 2018

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, lekker & gezond eten en zeer betaalbaar. Net uit het drukke centrum, waardoor de kwaliteit en service hoog zijn en de prijzen lager.

Datum van bezoek: mei 2018
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het leukste en gezelligste terrasje van Brugge. Mooi gelegen in de zon en aan het water en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2017
24 november 2016 beoordeeld

Het eten is zeer lekker. Gezellig tafelen. Wij hebben de lunch genomen en het heeft ons echt gesmaakt. Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2016
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut geen aanrader, heel trage en onvriendelijke bediening. Onze tafel werd volledig genegeerd,
Eens besteld kregen we pas na 45 min onze drankjes en nog eens 15min later uiteindelijk onze bruscetta's. Wij komen hier zeker niet meer terug!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Pergola Kaffee bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pergola Kaffee geweest? Deel je ervaringen!