“Goed voor zijn prijs”
Beoordeling van Pergola Kaffee

Pergola Kaffee
Geclassificeerd als nr. 401 van 788 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
26 oktober 2015 beoordeeld

Vriendelijk onthaal en prijs kwaliteit was goed , gezellig zitten , de lunch goed , je bent er zekers niet bedrogen , terras in de zon en bij minder weer binnen lunchen is even gezellig voor het dinner is het enkel benedenverdiep aan het water.

2 september 2015 beoordeeld

Buitengewoon vriendelijke ontvangst. De gasten krijgen de keuze uit de diverse tafels, zowel buiten als binnen. Buiten met de warme sfeer van oud Brugge , kijkend op water en binnen een verzorgde tuin; binnen in een zeer ruime serre of prachtige aan het water gelegen laadruimte uit de late middeleeuwen. De kaart , overzichtelijk, biedt een ruime variatie met bijpassende betaalbare en voortreffelijke wijnen. De adviezen zijn professioneel. Brugge biedt veel culinaire wonderen , Pergola is van zo een hoogte dat wij ondanks het grote aanbod er tweemaal de avondmaaltijd hebben genoten. De gastheren en dames zijn overtreffende Top! Hulde en veel dank.

12 juli 2015 beoordeeld

3 gangen Bib gourmand menu heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Dranken aan de dure kant: 9 euro voor huisaperitief (cava met scheutje perziklikeur) en geen hapje er bij... 18 euro voor half flesje alzace, verder nog half flesje aan 19 euro en rest van de halve flesjes 30 euro...

31 mei 2015 beoordeeld

De eigenaren van B&B Canal Deluxe reserveerden voor ons een tafel voor het diner.
Het is één van hun favoriete restaurants; het is ons duidelijk waarom.
Onze gastheer was vriendelijk, wist waar hij het qua gerechten en wijnen over had en was als echte horecaman steeds beschikbaar als we hem "nodig" hadden.
We breidden ons BiB Gourmand menu uit met een kaasplankje en werden van begin tot eind verwend met prachtige gerechten. Een feest voor zowel oog als smaakpapillen. Voor mij was de topper de met de hand gesneden tartaar met paddenstoeltjes en truffel. Echt van begin tot eind prima. Als we hier nogmaals gaan eten en het is weer net zo goed, dan geef ik alsnog de volle score.

9 mei 2015 beoordeeld

Op een prachtge locatie naast de rijen kan je heerlijk genieten. Het romeo en julia menu is heel lekker en prijs/kwaliteit is zeker in orde. De bediening is ook heel vriedelijk en bij elke gang is er de nodig uitleg. Gaan we zeker nog eens terug.

Reizigers die Pergola Kaffee bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pergola Kaffee geweest? Deel je ervaringen!