“lekkere gerechten, zeer vriendelijk personeel, dranken nogal duur”
Beoordeling van Pergola Kaffee

Pergola Kaffee
Geclassificeerd als nr. 401 van 788 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
12 juli 2015 beoordeeld

3 gangen Bib gourmand menu heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Keuze tussen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Dranken aan de dure kant: 9 euro voor huisaperitief (cava met scheutje perziklikeur) en geen hapje er bij... 18 euro voor half flesje alzace, verder nog half flesje aan 19 euro en rest van de halve flesjes 30 euro...

31 mei 2015 beoordeeld

De eigenaren van B&B Canal Deluxe reserveerden voor ons een tafel voor het diner.
Het is één van hun favoriete restaurants; het is ons duidelijk waarom.
Onze gastheer was vriendelijk, wist waar hij het qua gerechten en wijnen over had en was als echte horecaman steeds beschikbaar als we hem "nodig" hadden.
We breidden ons BiB Gourmand menu uit met een kaasplankje en werden van begin tot eind verwend met prachtige gerechten. Een feest voor zowel oog als smaakpapillen. Voor mij was de topper de met de hand gesneden tartaar met paddenstoeltjes en truffel. Echt van begin tot eind prima. Als we hier nogmaals gaan eten en het is weer net zo goed, dan geef ik alsnog de volle score.

9 mei 2015 beoordeeld

Op een prachtge locatie naast de rijen kan je heerlijk genieten. Het romeo en julia menu is heel lekker en prijs/kwaliteit is zeker in orde. De bediening is ook heel vriedelijk en bij elke gang is er de nodig uitleg. Gaan we zeker nog eens terug.

5 mei 2015 beoordeeld

elke keer de zon het toelaat en ik dit restaurant bezoek om te eten op het terras van dit restaurant geniet ik van de mooie combinatie van schitterend eten en "a perfect view"!
Maar ook als we in de prachtige catacomben ons eten kunnen nuttigen verlaten we voldaan dit toprestaurant.

• Sfeer
7 maart 2015 beoordeeld

Met vrienden de 60ste verjaardag van mijn man gevierd! Alles was tot in de puntjes verzorgd, het eten was subliem en de bediening was zeer attent. We hadden hier een geweldige avond.

• Sfeer

Reizigers die Pergola Kaffee bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pergola Kaffee geweest? Deel je ervaringen!