“zalig tafelen op de mooiste plek van Brugge!”
Beoordeling van Pergola Kaffee

Pergola Kaffee
Geclassificeerd als nr. 397 van 793 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
5 mei 2015 beoordeeld

elke keer de zon het toelaat en ik dit restaurant bezoek om te eten op het terras van dit restaurant geniet ik van de mooie combinatie van schitterend eten en "a perfect view"!
Maar ook als we in de prachtige catacomben ons eten kunnen nuttigen verlaten we voldaan dit toprestaurant.

7 maart 2015 beoordeeld

Met vrienden de 60ste verjaardag van mijn man gevierd! Alles was tot in de puntjes verzorgd, het eten was subliem en de bediening was zeer attent. We hadden hier een geweldige avond.

5 maart 2015 beoordeeld

We hebben hier de menu bib gourmand gegeten. Een heerlijke ervaring. Het eten was echt af. De porties waren ook net goed. Het enige nadeel vond ik, dat de kaart niet aangepast was aan de prijzen in de kassa. Wat maakte dat de rekening toch iets duurder was dan verwacht. De bediening was zeer goed, een vlotte ober die hier en daar een grapje maakte en ons goed uitlegde wat we kregen. Ik vond het een zeer fijne ervaring!

23 december 2014 beoordeeld

De zaak was ons al door vrienden aanbevolen en op een regenachtige decemberavond hebben wij hier bijzonder goed gegeten. Bovendien werden we uitstekend bediend door het vriendelijke en deskundige personeel. Prachtige cava, prettige huiswijnen, en heerlijke gerechten, zoals wilde eend (incl. kogeltje), gerookte paling, lekkere pastinaken en mousse en mijn partner een overheerlijke Hereford tussenrib met handgesneden friet.
De BIB Gourmand vermelding zeker waard. De kerst in Brugge kreeg een gouden randje!

10 augustus 2014 beoordeeld

Wij vierden de 50e verjaardag van mijn echtgenoot. We namen in restaurant Pergola op een zonovergoten terras de lunchmenu. Ik kan het iedereen aanraden. 's Avonds hadden we met het weer minder geluk en aten we binnen. Het kader moest niet onderdoen, de kwaliteit van het eten evenmin. Een tip misschien: de garnaalkroketten zijn hemels lekker maar van groot formaat. Bij nader inzien, hadden we beter elk maar één garnaalkroket besteld zodat we nog hadden kunnen genieten van een dessert.

Reizigers die Pergola Kaffee bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pergola Kaffee geweest? Deel je ervaringen!