“Een van de mooiste plekken van Brugge”
Beoordeling van Pergola Kaffee

Pergola Kaffee
Geclassificeerd als nr. 406 van 779 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
10 augustus 2014 beoordeeld

Wij vierden de 50e verjaardag van mijn echtgenoot. We namen in restaurant Pergola op een zonovergoten terras de lunchmenu. Ik kan het iedereen aanraden. 's Avonds hadden we met het weer minder geluk en aten we binnen. Het kader moest niet onderdoen, de kwaliteit van het eten evenmin. Een tip misschien: de garnaalkroketten zijn hemels lekker maar van groot formaat. Bij nader inzien, hadden we beter elk maar één garnaalkroket besteld zodat we nog hadden kunnen genieten van een dessert.

11 juli 2014 beoordeeld

We hadden de 35eur menu gegeten wat super lekker was en verrassend!
De makreel met hennepzaad was zo speciaal lekker. Daarop volgt het lam met de macarons van safraan de saus die zo vers smaakte waar de smaak bleef hangen, ik hou ervan! Men man had de roodbaars met de inkt en overheerlijke rijst (blijkbaar vergezeld met avocado) en de pittige paprikasaus. We waren er allebij gek van. De ananas met ammarenokers en coco's was een goede afsluiter. Op weg naar het toilet wat beetje onduidelijk was hielp er me een zeer behulpzame kok met tattoo's vriendelijk de weg naar het toilet toe. Een echte gentleman.
Het enigste wat ons zwaar teleur stelde, dat ik denk de maitre moest voorstellen die zen nederlands niet goed begreep waar we een grote fles water bestelde. We probeerden het dan maar in het frans wat nog slechter bleek te zijn. We vroegen une grande bouteille d'eau en kregen een mandje brood met gezouten boter!! Ik vroeg het in het nederlands en toen begreep hij het eindelijk, derde keer goede keer zeker!
Het terras is super aangenaam en gezellig!
Een echte aanrader prijs kwaliteit
Groetjes uit Amsterdam

31 mei 2014 beoordeeld

We verbleven in hotel Die Swaene waartoe Pergola behoort. Omdat we geen reserveringsn konden maken bij de restaurants die we wilden, besloten we om daar te eten.
Het is een mooie zaak en ziet er zeer verzorgd uit.
De twee mensen in de bediening zijn Nederlands en zeer vriendelijk.
Als voorgerecht had ik oesters. Jammer genoeg was de laatste niet goed, maar ik kwam er op tijd achter. Ik kreeg meteen een nieuwe. Als hoofdgerecht had mijn partner de tournedos of iets dergelijks. Deze was te rood gebakken en nog koud van binnen. De bediening gaf aan deze nog even terug op de grill te leggen.
Toen mijn partner zijn vlees terug kreeg, smaakte deze opeens helemaal anders. Ook zat er een vreemde reuk aan. Nadat we opnieuw het vlees terug hadden gestuurd kregen we het dessert van het huis aangeboden. Wat een goede service was.
De volgende dag heeft mijn partner een tour van de keuken gehad. Wat bleek, ipv het vlees nog even op de grill te leggen hadden ze het in een warmhoud oventje gezet met nog andere etenswaren. Het vlees had dus de smaken van die opgenomen. Niet heel handig....

22 april 2014 beoordeeld

Heel lekker gegeten in Pergola restaurant. Was een aanrader van ons hotelletje en wat waren we aangenaam verrast. Goede bediening, super lekker eten en de setting was romantisch....met mijn lieve mannetje natuurlijk.

22 april 2014 beoordeeld

Geweldige ervaring en eerlijke goed bereide maaltijden! En lieve en attente bediening! Zeer aan te bevelen.

Reizigers die Pergola Kaffee bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pergola Kaffee geweest? Deel je ervaringen!