TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker eten, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Pili Pili

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 154 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Oprecht vriendelijke bediening, goed gegeten, vlotte bediening. Helemaal niet opdringerig, zeker een zaak om nog eens te bezoeken.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Pasta penne pollo, flink bord vol voor goede prijs.Ook de steak was flink en heerlijk. Gastvrij goed en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!! Wij hadden hotel aan de overkant de Paelljaart...ook zeer goed

7 augustus 2019 beoordeeld

Met een bongobon langsgeweest...vriendelijk onthaal en uitleg, besteld, snel en goed geleverd, lekker en hup weg op een goed uur ... vriendelijke uitleg/tips ivm parkeren en een nieuwe reservatie gemaakt voor een andere gelegenheid, 10/10 !
Mvg,
een koppel uit Kortrijk

6 augustus 2019 beoordeeld

vriendelijk, gezellig verzorgd interieur, met cadeaubox, aan te bevelen...prijs/kwaliteit prima.
Lunch: verschillende keuzemogelijkheden...

31 juli 2019 beoordeeld

We hadden een bongobon en dit restaurantje eruit gekozen. Absoluut een aanrader. Hele vriendelijke bediening, niets was er teveel. We hadden een buggy mee en dat was absoluut geen enkel probleem.
Het eten kwam vlot maar ook niet te vlot.
We mochten op ons gemak alles eten & drinken, we werden niet buitengekeken wat je veelal wel hebt als je met een dergelijke bon ergens aankomt.
Wok met kip & groenten was heel lekker.
Hier komen we terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Pili Pili bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Pili Pili geweest? Deel je ervaringen!