Google
Meer info
vanaf US$ 55,66
Meer info
Beoordeeld op 31 augustus 2020

Ontzettend leuke gids, Martin, die ons heel veel wist te vertellen over zowel bier als het historische Brugge. Martin heeft duidelijk veel plezier in zijn werk (correctie: hobby) en vertelt met veel enthousiasme. We hebben ons geen moment verveeld, heerlijk bier gedronken en bovenal heel veel geleerd! Martin bedankt!

Datum van activiteit: augustus 2020
StijnBeerWalk, Manager van BeerWalk Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Bedankt! We zien het inderdaad als een hobby ;-)

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

We hebben vandaag een beer walk gedaan. Het was erg leuk en we hebben veel geleerd van Ariël. De biertjes waren smaakvol en de gids wist alles. Een echte aanrader. Nu gaan we verder bier drinken.

Beoordeeld op 12 augustus 2020

Goede gids met veel kennis van de stad Brugge en de bieren. De afwisseling tussen de verhalen over (de geschiedenis van) de stad en het drinken van een biertje is een fijne ervaring.
Patrick bedankt!

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Heel leerrijk, de gids (Ariel) kon heel boeiend vertellen en weet duidelijk waarover hij praat zowel op gebied van bier als de geschiedenis errond. We doen dit zeker opnieuw !

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben een super leuke middag gehad met de gids Arlain! Hij wist ons veel te vertellen over de stad en over de bieren en nam voldoende tijd voor zijn gasten. Een kundige gids en wij raden deze activiteit aan iedereen aan!

Datum van activiteit: juli 2020