Beoordeeld op 21 september 2016

Wel verbleven in de kamer met uitzicht voor een hele week. Het is meer een suite, ruime kamer en met een danszaal van een badkamer.... we konden er echt genieten van een zalig warm badje en douche. We sliepen er heel goed, beter dan thuis. Die matrassen zijn van super kwaliteit en het is er heel stil om te slapen. En wat we zeer konden appreciëren waren de goede tips van Benny, welke je ook in de kamer in een boek kon terug vinden. We hebben er enkele restaurantjes in de buurt uitgepikt. We gaan meestal naar zee voor een weekje, maar nu we Bariseele leren kennen hebben komen we hier volgend jaar terug, en nemen gewoon bus en tram naar de zee of Sluis.
Hartelijk dank!

Kamertip: Alle kamers zijn mooi en even groot
Datum van verblijf: juni 2016
BennyFA, Owner van Bariseele, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2016

Dank u wel Francine,
ben heel blij en verheugd. U koos voor onze B&B in Brugge en met uitstappen naar de kust. De rust die we aanbieden in onze ruime apart-kamers en met speciale promo prijzen voor een week en met onze kortingscode 'BARISEELE' genoot u van 5% extra korting op onze verlaagde weekprijs ( extra 15% korting) via onze site bariseele '.' be (de moeite om even te zoeken naar ons)
We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek bij ons.
groeten uit Brugge
Benny

Beoordeeld op 6 november 2014

Een midweek hier geweest om Brugge te bekijken. Deze B&B ligt aan de rand van het oude centrum. Het is ongeveer 10-15 minuten lopen naar de Markt. De B&B is ruim en de gastheer is erg vriendelijk. Ontbijt staat 's-ochtends klaar voor je kamer en is prima voor elkaar. Wat wij ook erg waardeerden is dat de omgeving erg rustig is.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 23 juni 2014

Hier een lang weekend gebleven halverwege juni 2014. Prachtige, ruime kamer met een heerlijke badkamer. Dicht bij het centrum maar toch rustig. Uitstekende gastheren die je alles over Brugge en omgeving kunnen vertellen. Het ontbijt vanwege een laat wk-voetbal avondje gemist, ontzettend verrast dat het ontbijt buiten op de gang neergezet werd zodat we van het heerlijke, verse en ruime ontbijt op bed konden genieten. Echt een aanrader, een dikke tien en komen hier zeker terug!

Kamertip: Wij hadden de bovenste kamer in de B&B
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 5 oktober 2013

Fantastische ontvangst met professionele info over Brugge en alle activiteiten, restaurants, bezienswaardigheden,...
Mooie en ruime kamer met alle comfort.
Uitgebreid en lekker (en gezond !) ontbijt in gezellige kamer van de eigenaar.
Zeer rustige ligging, op wandelafstand van het centrum.
We hebben enorm genoten van ons weekend !

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Uitstekende gastheer - Benny - kenner van Brugge en de streek. Ruime, verzorgde kamers op een ideale locatie. Rustige straat, maar op een steenworp afstand van het centrum. Leuke, idyllische wandeling als je s'avonds terug naar je kamer gaat.

Prima en gezellig ontbijt.

Datum van verblijf: september 2012