Beoordeeld op 6 november 2014

Een midweek hier geweest om Brugge te bekijken. Deze B&B ligt aan de rand van het oude centrum. Het is ongeveer 10-15 minuten lopen naar de Markt. De B&B is ruim en de gastheer is erg vriendelijk. Ontbijt staat 's-ochtends klaar voor je kamer en is prima voor elkaar. Wat wij ook erg waardeerden is dat de omgeving erg rustig is.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juni 2014

Hier een lang weekend gebleven halverwege juni 2014. Prachtige, ruime kamer met een heerlijke badkamer. Dicht bij het centrum maar toch rustig. Uitstekende gastheren die je alles over Brugge en omgeving kunnen vertellen. Het ontbijt vanwege een laat wk-voetbal avondje gemist, ontzettend verrast dat het ontbijt buiten op de gang neergezet werd zodat we van het heerlijke, verse en ruime ontbijt op bed konden genieten. Echt een aanrader, een dikke tien en komen hier zeker terug!

Kamertip: Wij hadden de bovenste kamer in de B&B
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 oktober 2013

Fantastische ontvangst met professionele info over Brugge en alle activiteiten, restaurants, bezienswaardigheden,...
Mooie en ruime kamer met alle comfort.
Uitgebreid en lekker (en gezond !) ontbijt in gezellige kamer van de eigenaar.
Zeer rustige ligging, op wandelafstand van het centrum.
We hebben enorm genoten van ons weekend !

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Uitstekende gastheer - Benny - kenner van Brugge en de streek. Ruime, verzorgde kamers op een ideale locatie. Rustige straat, maar op een steenworp afstand van het centrum. Leuke, idyllische wandeling als je s'avonds terug naar je kamer gaat.

Prima en gezellig ontbijt.

• Verbleef: september 2012, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding, eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Een zeer uitgebreid ontbijt (met vitamientjes). Het ligt in het centrum, maar in een rustige straat dus geen last van geluidsoverlast, wat je in de drukke straten wel hebt.
De kamer zijn zeer ruim, zou bijna zeggen te groot (incl. keuken!)

• Verbleef: september 2012, reisde met een partner