Beoordeeld op 5 oktober 2013

Fantastische ontvangst met professionele info over Brugge en alle activiteiten, restaurants, bezienswaardigheden,...
Mooie en ruime kamer met alle comfort.
Uitgebreid en lekker (en gezond !) ontbijt in gezellige kamer van de eigenaar.
Zeer rustige ligging, op wandelafstand van het centrum.
We hebben enorm genoten van ons weekend !

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 19 augustus 2013

Uitstekende gastheer - Benny - kenner van Brugge en de streek. Ruime, verzorgde kamers op een ideale locatie. Rustige straat, maar op een steenworp afstand van het centrum. Leuke, idyllische wandeling als je s'avonds terug naar je kamer gaat.

Prima en gezellig ontbijt.

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 30 juli 2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding, eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Een zeer uitgebreid ontbijt (met vitamientjes). Het ligt in het centrum, maar in een rustige straat dus geen last van geluidsoverlast, wat je in de drukke straten wel hebt.
De kamer zijn zeer ruim, zou bijna zeggen te groot (incl. keuken!)

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 7 juli 2011

Zeer leuke B &B Zeer vriendelijk ontvangst . Sfeervolle kamers. We hebben er erg van genoten. Een dikke dikke 10

Datum van verblijf: augustus 2010
Beoordeeld op 19 augustus 2010

Alles was perfect,de kamer,het bed,het ontbijt ,de service,de gastvrijheid van Benny,geen enkel minpuntje te verzinnen.

Datum van verblijf: augustus 2010