“Lekker maar belachelijke bediening”
Beoordeling van Hubert Gastrobar

Hubert Gastrobar
Geclassificeerd als nr. 437 van 832 Restaurants in Brugge
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten maar de afrekening was een fiasco. Compleet geen commerciële feeling ... ze lanceren acties om klanten te werven maar je betaalt meer dan gewoon ...en als je hen daar op wijst snappen ze het zelfs niet ! Dus wegblijven tot ze leren wat klantvriendelijkheid is. Jammer voor de lekkere keuken...

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch paling in het groen genomen, een schitterende bereiding, met frisse kruiden gegarneerd, geserveerd met heerlijke frietjes. Een aanrader....

Datum van bezoek: augustus 2019
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen hip interieur, vriendelijke ontvangst en bediening. We kozen de sharing menu. Vier kleine voorgerechtjes, hoofdgerecht dat een Hoofdgerecht is, en een heerlijk versgebakken taartje als dessert.
Garnaaltjes met gebrande prei heel veel smaak en vooral gerechtje met bloedworst was onze favoriet. Dan nog een prachtig stuk vlees, verse bearnaise. Verrassend, een echte aanrader voor wie van eten houdt.

Datum van bezoek: maart 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij om terug eens een nieuwe leuke zaak te vinden in Brugge. Gezellige ambiance, leuke kaart, vriendelijke bediening, en vooral: zeer lekker gegeten. Tot een volgende keer.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag 1 febr met man,zoon en vriendin gaan eten.
Van ontvangst tot bij het naar huis gaan,super vriendelijk ontvangen en zeer lekker gegeten.
Octopus als voorgerecht vonden wij wat te simpel gebracht,maar was wel zeer lekker!!
Lendenstuk en piepkuiken top.Erg lekkere frietjes.
Dessert en kaasbordje maakten diner compleet.
2 kleine puntjes mss...
Wij zaten aan de schuifdeur en ging steeds open bij nieuwe gasten,maar dan nog eens om de jassen weg te hangen.
Was erg koud en kil daardoor.
Mss vinden jullie daar wel een leuke oplossing voor!
Die dag was mijn man jarig,maar helaas geen kleine attentie....
Verder zeer geslaagd.
Wij komen zeker en vast terug.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Hubert Gastrobar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Hubert Gastrobar geweest? Deel je ervaringen!