TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 281 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige informele sfeer met een prima kaart op een mooie plek in Brugge. Bij de hoofdgerechten viert vis de boventoon en ze mogen er zijn: tong, kabeljauw, gamba’s. Ook niet te versmaden: terrine van foie gras. Verrassende wijnen.

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld

Mijn vrouw is zwanger, zij moest vandaag dringend naar de toiletten.

Zij vraagje aan een mevrouw in het restaurant om de toiletten te gebruiken...

Eerst is de vrouw zeer onvriendelijk geweest en daarna heeft ze onmiddellijk geweigerd om mijn vrouw te laten binnenkomen! Mijn vrouw heeft toch gezegd dat zij zwanger is!

Echt verschrikkelijk!
Het is toch iets die meer dan nuttig is! Niet te geloven!!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 mei 2019 beoordeeld

Wanneer wij als Gentenaar, Brugge voor enkele dagen bezoeken, staat Spinola meestal op ons verlanglijstje. Net weg uit de toeristische drukte is dit werkelijk een pareltje.
Op nog geen tien minuten van de Markt, langs een kanaaltje, in een meer dan romantisch pand wordt je gastvrij ontvangen. De kaart is vrij ruim en de gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk.in onze vele bezoeken nog nooit ontgoocheld geweest. Open keuken waar de Chef druk in de weer is met potten en pannen. Alles vers, alles lekker!

Datum van bezoek: april 2019
4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier gegeten, de vorige keer ruim twee jaar geleden. We zijn weer een paar dagen in Brugge en van de vorige keer alleen van dit restaurant gedacht er nog eens terug te gaan
De kok werkt aandachtig en ouderwets gul met goede producten. Er was asperge, die we niet konden overslaan en daarna een heerlijk visje. De dame in de bediening had goed in de gaten wanneer glazen bijgeschonken konden worden, zij was vriendelijk en attent.
Ook de wijnkaart mag vermeld worden: heel divers in smaak en prijs en vaak met goede oogstjaren.
Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
17 februari 2019 beoordeeld

Prachtig gelegen in hartje Brugge. Enkele trapjes op en je komt in klein van groots restaurant. Bij het binnen komen heb je voor je zicht op de open keuken en de kok druk in de weer.Toch kan een groet en steeds bij, en wordt je opgevangen door een lieve gastvrouw. De opstelling van de tafeltjes nodigt uit tot een gesprek met je "buren". Een beetje geduld is soms nodig want de gastvrouw neemt zowat alle taken voor zich.
Het beetje geduld wordt beloond. Heerlijke geuren waaien uit de keuken, en de gerechten zijn overheerlijk. Ook vele toeristen weten het te vinden, maar daar lijdt de kwaliteit niet onder.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Spinola bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Spinola geweest? Deel je ervaringen!