“Heerlijke ribbetjes!!”

Geclassificeerd als nr. 355 van 729 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
31 augustus 2020 beoordeeld

Na een gezellig aperitiefje op het terras heb ik met mijn familie de ribbetjes a volonté gegeten. Ze waren heerlijk!! Ook de bediening ging vlot en vriendelijk! Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt hier binnen in een zalig restaurant. Familiaal, vriendelijk en een topservice. Gemotiveerd personeel geeft de bediening die je wenst, zoals iedere klant verlangt. Een lekkere uitgebreide kaart zorgt er al voor dat je twijfelt aan je keus. Ikzelf heb de ribbetjes à volenté gekozen en ik kan jullie beloven dat dit dé beste gekruide (niet gelakte) ribbetjes zijn die je in uw leven zult eten. Sappig en kruidig, geniaal om U tegen te zeggen. Love this place!

Datum van bezoek: augustus 2020
21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Cote a los is zeer lekker.
Maar is normaal de donderdag à volenté we moesten zelf bijvragen en kregen met moeite nog een sneetje daarna niks meer gekregen en ook niet gevraagd of we er nog wilden. Dit kan beter...

Datum van bezoek: februari 2020
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna 2 uur hebben we hier doorgebracht voor een enkel gerecht! Mijn man nam een salade met gamba’s en ik gamba’s in een saus van het huis met frites. Mijn gerecht was heerlijk, maar de salade smaakte nergens naar.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld

Zaterdagmorgen iets voor 10 u kwam ik een collega tegen en we besloten een koffietje te gaan drinken in het Gildenhuis.Ik plaatste mijn fiets veiligheidshalve aan de kant van het terras.Onmiddellijk kwam een dame kordaat zeggen dat ik mijn fiets moest verplaatsen.
We namen plaats op het lege terras en mijn vriend ging in de deuropening gaan vragen of we een koffietje konden krijgen?
Het cordaate antwoord was"we gaan binnen 8 minuten open"
Mijn vriend gaf de serveuse nog een fooi wat ze wel met de glimlach aanvaardde.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bistrant Gildenhuis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bistrant Gildenhuis geweest? Deel je ervaringen!