“Slechte ervaring”

Food Farm
Geclassificeerd als nr. 410 van 796 Restaurants in Brugge
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht
Uitbaters drinken alcohol tijdens hun werk. Zitten continu op de gsm. Lopen er ook mee rond in de zaak. Pasta die ik gevraagd heb had amper saus. En de pasta was totaal nog niet gaar.

Datum van bezoek: mei 2018

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Handig gelegen en lekkere burgers aan een mooie prijs. Zeker een aanrader. Ik zal zeker nog eens terug komen.

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld

ik eet dus al plus 2 jaar geen hamburger meer. ik liet me toch verleiden en ben blij dat ik het deed. de bediening is vlot en vriendelijk; het kookgedeelte is super schoon wat vertrouwen inboezemt. en de burgers? die zijn hors categorie! lekker broodje (een echt, geen schuimgeval), verse groentjes, saus die eens wat anders is en lekker vlees. ook gewoon voor een drankje kun je terecht, wachtend op je trein. het interieur is origineel en je kunt er relaxen alsof je in je eigen salon in een gemakkelijke fauteuil zit. geen lawaai van het station. duur is het ook al niet. een minpuntje? ik vraag me af hoe zichtbaar deze zaak is. meerdere vrienden van me kenden het niet. vergeet alle andere broodjeszaken e.d. in de buurt: voor een lekkere hap kun je niet beter terecht dan hier.

Datum van bezoek: september 2017
14 augustus 2017 beoordeeld

Deze middag een pasta bolognaise gaan halen, eenmaal terug op het werk bleek deze koud te hebben... Afknapper! Wel zeer vriendelijke bediening !

Datum van bezoek: augustus 2017
20 januari 2017 beoordeeld

Het decor is top, lekkere mix tussen hedendaags en retro. De bediening is vlot, vriendelijk en warm. De hamburgers zijn stuk voor stuk heerlijk en kunnen vergezeld worden van top-frietjes! Ook de mayonaise is er om van te smullen. Naast hamburgers zijn er ook pizza en pastabekers te verkrijgen. Er is ook steeds een vegetarisch alternatief. Superfood aan correcte prijs. Top.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Food Farm bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Food Farm geweest? Deel je ervaringen!