“Lekker vlees op houtvuur”
Beoordeling van Bistro Du Phare

Bistro Du Phare
Geclassificeerd als nr. 346 van 797 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening,eerlijke keuken, gezellig terras aan t water, maar word er soms niet iets geloost int water?

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie lentedag na een flinke stadswandeling wat dorstig kozen we het terras van Du Phare...
Achteraf gezien geen goede keuze! Alhoewel het terras alles heeft om er een oase van te maken was dit bezoek een heuse miskleun : mijn buurman moest het doen met een zwarte pannenkoek en ook de drankjes ware ondermaats! De opgediende biertjes waren maar halfvol en het schuim was zo verdwenen van het glas! Bij het even rondkijken was de verklaring daarvan vlug gevonden! Er was een totaal gebrek aan hygiëne: de tafels waren smerig, er stond centraal op het terras een berg vuile glazen en borden die steeds maar aangroeide! Bij een toiletbezoek werd het totale gebrek aan hygiëne enkel bevestigd. Gevolg: totaal geen goesting meer om hier nog iets te eten! Hier moet de gezondheidsinspectie dringend eens binnen vallen!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen er s avonds op een zaterdag zonder reservatie. We werden op de eerste verdieping geïnstalleerd. Een bruine kroeg is een bruine kroeg maar de hygiëne is er sterk op achteruit gegaan. Het was er ronduit vuil en de placemats plakten aan de tafel of vice versa. De spaghetti was niet meer wat hij eens geweest is en ook de garnaalkroketten waren geen hoogvliegers. Vroeger kwamen wij hier super graag.
Nu nog weinig van over gebleven

10 mei 2018 beoordeeld

Ik had besloten om met een vriendin een drankje te gaan nuttigen in du phare.
Een op zich vriendelijke jongen bediende ons.
Wij bestelden eerst elk een mojito die ondermaats was klaargemaakt.
Beide hebben wij zelf ervaring in de horeca en vonden dit al niet kunnen.
Deze werd niet omgeroerd en doordat de limoen niet op een correcte manier was gesneden heb ik deze zelf nog mogen uithalen en uitknijpen.
Nu omdat wij zelf niet wouden moeilijk doen hebben wij ons onthouden van hierover iets te zeggen.
Wij besloten wel nog iets te eten.
Ik nam de garnaalkrokketjes en zij nam scampi's in kruidenboter (hoofdgerecht).
Toen ons eten aankwam waren de frietjes vermist.
Wij hadden al voordien 2 sneetjes brood gekregen op tafel.
De garnaalkrokketjes smaakten naar het frietvet en niet naar garnaal.
Achter lang het aandacht trekken van de garcon vertelden wij hem dat wij nog frietjes bij de scampis moesten krijgen aangezien dit het hoofdgerecht was en ging hij kijken.
Deze zijn nooit bij ons gearriveerd en dezelfde garcon kwam afruimen en toen hebben wij hem nog eens vertelt dat de frietjes niet zijn toegekomen.
Zo een hoofgerecht kost 24euro, al dat wij hebben ontvangen waren de 9 scampis in wat boter en 2 sneetjes brood.
Dit was zeker een domper op onze namiddag.
Ik zag het niet zitten om nog een koffie te nuttigen op deze plaats en ging achter de rekening vragen.
Ipv eens het initiatief te nemen om dit hoofdgerecht aan te passen op de rekening hebben wij zelf hier dit nog eens moeten aankaarten.
Uiteindelijk hebben ze de prijs van een supplm frieten ervan afgedongen.
Dit vind ik nog altijd niet oké.
Aangezien dat mijn vriendin haar scampis koud heeft mogen opeten na het lange wachten op frieten die niet afkomen, de bediening die niet genoeg contact zoekt met de klanten en ook omdat 9 scampis met wat boter en 2 standaard sneetjes brood geen 21eu waard zijn.
Ook met ons eigen ervaring in de horeca zouden wij dit anders hebben aangepakt.
Dit moest er toch even uit en ik hoop dat zij dit in de toekomst te harte nemen.

ps: Wij zijn in het verleden ook al een paar keer in du phare geweest en tot nu toe was dit altijd in orde.

30 april 2018 beoordeeld

Steeds vriendelijk onthaal, snelle bediening, voor elk wat wils. Spijskaart gevarieerd ,seizoensgebonden aanbevelingen. Lekker wijn,
Bistro-sfeer, soms wat slechte acoustiek.
Een plaats waar we geregeld en graag terugkomen.

Reizigers die Bistro Du Phare bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro Du Phare geweest? Deel je ervaringen!