“Hoogtepunt van de citytrip!”
Beoordeling van Quasimundo Bike Tours

Quasimundo Bike Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Outdooractiviteiten in Brugge
Attractiegegevens
3 april 2017 beoordeeld

Ons B&B had ons wat tips gegeven voor de activiteiten in Brugge; Quasimundo werd ons aangeraden. Dat bleek een voltreffer. Jos was onze gids en met 5 man totaal hebben we een fietstocht gemaakt door heel Brugge. Jos wist ons veel over Brugge en haar geschiedenis te vertellen, alles op een hele leuke/humoristische/leerzame manier en met veel leuke anekdotes.
Je kunt zien dat Jos er zelf ook erg veel plezier in heeft en dat weet hij over te brengen op zijn gasten, dat maakte o.a. deze dag echt tot het hoogtepunt van onze citytrip. We hebben genoten.

Wij kunnen alleen maar zeggen: een niet te missen activiteit als je Brugge beter wilt leren kennen!

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2de keer in Brugge en heb persoonlijk weinig feeling met de stad door het overdreven toerisme.
Bij Quasimundo krijg je net de andere kant van Brugge ook te zien, heel charmant, mooi en uiteraard vol geschiedenis.
De gids vertelt hele leuke weetjes en verhalen over de stad. Deze Tour is echt een aanrader voor mensen die veel willen weten zonder zich te verliezen in namen en data.
Top, helemaal fan van Brugge nu!

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hadden een tour geboekt voor woensdagochtend en hier ook een bevestiging van binnen gekregen. Om 10.00 stonden we klaar met frisse zin in de tour. Helaas was er geen gids te bekennen. Na een telefoontje bleek dat ze er niks vanaf wisten en dat onze boeking aan hun aandacht was ontsnapt. Lekker dan.. Nadat er geen alternatief werd aangeboden heb ik maar zelf naar een andere tour gevraagd, gelukkig was het niet onze laatste dag en konden we de volgende dag nog mee, al hadden we het liever een dag eerder gedaan. Jammer ook dat er geen compensatie voor werd geboden. Slordig. De tour zelf was hartstikke leuk, veel leuke dingen gezien en gehoord. Jane wist ons veel te vertellen en hield de sfeer er goed in. Er zaten 2 langzamere mensen in de groep die het niet zo goed konden bijhouden dus dat had ze misschien wat beter in de gaten kunnen houden om de groep bij elkaar te houden. Verder top gedaan en absoluut genoten van de tour!

20 mei 2016 beoordeeld

Jos was onze gids op een tocht met mensen van meerdere nationaliteiten. Jos zijn Engels was erg goed waardoor het voor iedereen goed te volgen was.

Brugge is een erg mooie stad en de tour was lekker afwisselend. Jos vertelde leuke feitjes en zit vooral vol met goede grappen.

Echt een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
4 mei 2015 beoordeeld

Afgelopen zaterdag ongeveer 2,5 uur met gids Dirk de stad doorgefietst. Dirk, zelf een Bruggenaar in hart en nieren, wist op een leuke enthousiaste manier een en ander te vertellen over de leuke plekjes van Brugge. Alleen Jammer dat we het paviljoen van Toyo Ito niet hebben kunnen vinden.

Reizigers die Quasimundo Bike Tours bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Quasimundo Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!