“Deze keer teleurgesteld”
Beoordeling van Amunì

Amunì
Geclassificeerd als nr. 139 van 777 Restaurants in Brugge
24 augustus 2017 beoordeeld

Na enkele geslaagde etentjes bij Amuni deze keer teleurgesteld.Bij de vorige bezoeken altijd de pizza genomen dus wilden we eens wat anders eten.Mijn vrouw koos voor een salade,ikzelf voor de lasagna.De lasagne was lekker maar nogal klein,de salade was ondermaats.Deze salade was voorgesneden pakjessalade,te zien aan de randjes,met een tomaat in vier gesneden en een gekookt ei zonder enige dressing en dit voor 16 euro.Witte wijn mocht ook iets koeler zijn op zomeravond.Volgende keer toch maar weer pizza.

Een TripAdvisor-lid
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk eens geen gewone pizzeria met slappe risotto maar eerlijke top gerechtjes, heerlijke en bijzondere pizza en een degelijke apero en wijnkaart. Mooi interieur, koele maar vriendelijke bediening. Geen tourist trap maar een adres waar de locals komen.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren toegekomen om 22u30. We hebben beleefd gevraagd of het nog mogelijk was om iets te eten en dat bleek geen probleem te zijn. We kregen de menukaarten en bestelden ons eten. Na onze bestelling opgenomen was hoorden we de vrouw die onze bestelling opnam toch nog net luid genoeg zeggen met een grote irritatie: wie eet er nu om 22u30... Als dit zo'n groot probleem was kon ons dat ook gewoon beleefd verteld worden bij het binnenkomen. Hier gaan we zeker niet terug!

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi ingericht oud herenhuis. Zeker naar onze smaak. Vriendelijke ontvangst op zijn Italiaans. Buiten de aperitief genomen. Met kleine hapjes. Waren zeker correct. Binnen de maaltijd gegeten. Was geen enkel probleem. De bediening van de studenten was super. Attentvol. Ook naar de kinderen toe. Het eten zelf,daar hadden we iets meer van verwacht. Pizza was krokant dit mede door een goede deeg. Het beleg was karig maar zeker niet slecht. De ravioli was goed zonder meer. Wat droog maar bij toevoegen van olijfolie beter. De olijfolie is zeker van goede kwaliteit. De mosseltjes vonden we minder. Dit vooral door de kwaliteit ervan. Op de bereiding konDen we niets zeggen. Dranken,Prosecco witte en rode wijn van het glas waren prijs kwaliteit zeker correct. Toch een zeer leuke avond gehad. We keren zeker nog eens terug maar het zal voor ons eerder voor een uitgebreide aperitief zijn...

28 juli 2017 beoordeeld

Zeer mooie locatie met binnenterras in het hartje van Brugge. Vlotte en vriendelijke bediening.
Pizza's met lekkere bodem maar beleg was miniem in tegenstelling met de prijs.
Niet direct voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Amunì bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Amunì geweest? Deel je ervaringen!