“Ochtendstond met goud in de mond! ”
Beoordeling van Kottee Kaffee

Kottee Kaffee
Geclassificeerd als nr. 1 van 29 Koffie en thee in Brugge
Beschrijving: Koffie en Theehuis gelegen in het centrum van Brugge. Wij serveren ontbijt, verse soep, huisgemaakt gebak en artisanale mattentaarten.
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn onbijthuisje, met erg verse locale producten. Wij aten het 'zoute' ontbijt en namen er een eitje en verse fruitsap bij. Een koffie mag ook niet ontbreken want je hebt verschillende keuzes en het is moeilijk om te kiezen. De gastheer was erg vriendelijk en je kan hier gezellig vertoeven. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk, snel en mooi ingericht. Lekker en goed ontbijt voor een redelijke prijs. Perfecte manier om de dag te beginnen

Datum van bezoek: juli 2020
20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk en mega lekker!
Gezellig familiezaakje vol passie.
De brunch is echt aan te raden. Meer dan genoeg en super lekker brood!

Datum van bezoek: december 2019
28 november 2019 beoordeeld

samen met vriendinnen hier afgesproken om te ontbijten. een aanrader !
heel vriendelijke bediening! je bent er als Bruggeling zeker welkom !
er zaten ook veel toeristen die dit goed adres leerde kennen.

een goede variatie in de ontbijt en lunch kaart, voor elk wat wils.
leuk om nieuwe dingen te leren eten en drinken.
hier kom ik zeker terug !
best wel reserveren.

Datum van bezoek: november 2019
21 november 2019 beoordeeld

Hier binnengestapt omdat we niet in het hotel wilden ontbijten en deze plek er gezellig uitzag. Wat een lekker ontbijt was dit! Gezond, heerlijk kraakvers brood met ambachtelijk beleg. Hierbij een zalige tas koffie. Zeldzame kwaliteit en een hartelijke bediening! Een adres om te onthouden!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Kottee Kaffee bekeken, bekeken ook

In Kottee Kaffee geweest? Deel je ervaringen!