“ziek geworden”
Beoordeling van Noordoever

Noordoever
Geclassificeerd als nr. 229 van 474 Restaurants in Leuven
30 mei 2018 beoordeeld

Vegetarisch buffet. Je betaalt per gewicht. Door de buffet-formule eindig je al gauw met een bord gevuld met allerlei smaken door elkaar. Persoonlijk niet mijn voorkeur. Tot overmaat van ramp buikloop gekregen na de genuttigde lunch. Toen ik de manager daarvan verwittigde, kreeg ik als antwoord dat dat niet mogelijk was. Tsja.

Datum van bezoek: maart 2018

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk kader, leuk concept, lekker en gezond eten, veel variatie/keuze, ... een aanrader!
1 klein puntje van kritiek: het is niet goedkoop. Maar alles is natuurlijk wel vers, lekker en gezond...

Datum van bezoek: februari 2018
19 januari 2018 beoordeeld

Gaan eten op vrijdagavond, uit nieuwsgierigheid voor deze veggie tent gekozen. Allemaal lekkere groenten, tegen nogal hoge prijs. Best lekker gegeten maar niet bepaald voor herhaling vatbaar gezien prijs-kwaliteit. Van bediening is geen sprake, je doet het allemaal zelf, ook afruimen. Mooie lokatie wel

Datum van bezoek: januari 2018
18 januari 2018 beoordeeld

Een fantastische en gezellige loacatie in een Scandinavisch concept. Vernieuwende en lekkere groentenschotels, super desserten en lekkere thee en koffie. Smaken zijn overheerlijk en de combinaties totaal nieuw , het is eens iets anders dan de sla met linzensalade met rijst en aardappelsalade die je in andere veggierestaurants in de dagschotel krijgt. Een bord koude groenten, gevolgd door een bord warme groenten, dessert en koffie voor een bedrag van 25 a 30 euro zijn zeker niet overprijsd. Je bedient jezelf en kiest wat je wenst. Je betaalt voor het gewicht dat op je bord ligt, eet je het niet op omdat je ogen groter waren dan je mond ...so be it! Daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Heerlijke locatie aan het water en supervriendelijke mensen aan de balie. Leuke giftshop met eerlijke cadeautjes en bioprodukten. enige nadeel is dat de online reservatie keer op keer uit de hand loopt en niet doorstroomt naar de zaal waardoor ons favoriete (en bevestigde plekje op de bank aan het raam) niettegenstaande de mailbevestiging telkens is ingenomen en er zelfs gen gereserveerd tafeltje op onze naam blijkt te zijn. Betere afstemming is hier zeker nodig. Ofwel sluit je de online reservaties ofwel zorg je dat ze doorstromen naar de zaal zelf.

Datum van bezoek: januari 2018
8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er op een middag gaan lunchen. Alles is in buffetstijl, je vult jouw bord en je betaald dus volgende gewicht. Eigenlijk self-service want je moet je bord ook wegzetten.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Noordoever bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Noordoever geweest? Deel je ervaringen!