“Verrassing in Leuven”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Op een zaterdagmiddag heerlijke lunch midden januari 2018. Een echte trattoria met vlotte bediening en qua eten de absolute tip!

Datum van bezoek: januari 2018

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdagavond de 3 gangen menu geprobeerd, en zoals altijd zeer lekker. 188 euro voor 3 , fles prosecco inbegrepen. Dus lekker voor eerlijke prijs.

13 mei 2018 beoordeeld

Pasta maaltijd in de Smidse bij Rossi,lang wachten en het was nochtans niet druk, kreeg enkel een vork, vroeg voor een lepel en de persoon achter de toonbank antwoord mij ,dit is geen restaurant maar een foodmarkt,en de pasta was niet om over naar huis te schrijven, niet voor herhaling vatbaar, klein bordje 14€,de eigenaar zegt dit is een foodmarkt,dan zou hij enkel producten moeten verkopen om mee te nemen, zo niet zou hij wel een bestek mogen geven als je iets wil eten, of zou dat teveel gevraagd zijn ( lepel voor bij de pasta ) ???

1 mei 2018 beoordeeld

Restaurant waar iedere vierkante centimeter gebruikt wordt tengevolge het grote succes.
De drukte en geluid waren in het begin best indrukwekkend.
Zéér lekker drie gangen menu gehad, alles supervers, zeer smaakvol en vriendelijke bediening
Wijnen te kiezen aan de toog.
Vreemde huisregel: bestek wordt niet vervangen.
Echte Italia lovers doen !

1 mei 2018 beoordeeld

Het was super lekker,gezellig,een lunch met perfecte smaken een topper ,,,ik ga zeker terug en een heel vriendelijke bediening ! Ik voelde mij in Italie

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Rossi bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Rossi geweest? Deel je ervaringen!