“Mooie locatie”

Hungaria
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Complexloos, lekker en altijd gezellig. Dat zijn al tien jaar de troeven van Hungaria in Leuven. Of u nu komt om te tafelen, een glas te drinken in het café, of beiden. De kaart volgt de seizoenen. De in huis bereide gerechten zijn gemaakt met verse producten door chef Eric Vercammen Een drop-in spot voor de Leuvenaars, in de vernieuwde wijk aan de Jachthaven, gelegen in de oude fabrieken van Stella Artois.
21 januari 2016 beoordeeld

Dit industriële pand is een enorm leuke locatie voor een restaurant. Mooi aangekleed en er wordt lekkere Vlaamse kost geserveerd en altijd leuke suggesties. De bar onderaan is dan weer ideaal om de avond af te sluiten.

12 november 2015 beoordeeld

Pas voor het eerst geweest en ga zeker nog eens terug om de kaart verder te verkennen. Lekker eten en snelle bediening in een gezellig en authentieke omgeving. Ook leuk dat er veel met streekproducten gewerkt wordt en dat de meest gewone gerechten toch op een speciale manier of met een appart tintje geserveerd worden.

Datum van bezoek: november 2015
30 oktober 2015 beoordeeld

Mijn eerste Food&Mood beleving (LY7) - was er boenk op: zeer fijn gebalanceerde muziek, heel gezellige setting -> nice nice nice !

• Sfeer
24 oktober 2015 beoordeeld

Het eten dat we hebben gekregen was aan de lauwe kant, mijn vriendin heeft de wilde eend genomen deze was ver over de baktijd en de schorseneren waren nog zo goed als rauw.
Ikzelf had een entrecôte genomen van 400gram, waar het vlees volgens mij maar een 200 gram was, ook mijn vlees was lauw. De bearnaise saus leek meer op een pudding dan saus.
De dame blanche was met geen verse chocolade saus en de moelleux was te ver.
We waren zwaar teleurgesteld na ons bezoek van 90 euro.

Ook als we aan onze wagen waren hadden we er nog een boete bovenop gekregen, trouwens alle wagens die er stonden, misschien kunnen ze dit aan de inkomdeur melden van dat er om welke reden ook niet mag geparkeerd worden .

• Sfeer
17 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het erg naar onze zin gehad in Hungaria. Zeer vriendelijke service (dank Steven!) en lekker gegeten. Super prijs-kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Hungaria bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant