“Great funky atmosphere - really nice staff - good food”
Beoordeling van Hungaria - GESLOTEN

Hungaria
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Complexloos, lekker en altijd gezellig. Dat zijn al tien jaar de troeven van Hungaria in Leuven. Of u nu komt om te tafelen, een glas te drinken in het café, of beiden. De kaart volgt de seizoenen. De in huis bereide gerechten zijn gemaakt met verse producten door chef Eric Vercammen Een drop-in spot voor de Leuvenaars, in de vernieuwde wijk aan de Jachthaven, gelegen in de oude fabrieken van Stella Artois.
30 oktober 2015 beoordeeld

Mijn eerste Food&Mood beleving (LY7) - was er boenk op: zeer fijn gebalanceerde muziek, heel gezellige setting -> nice nice nice !

• Sfeer

24 oktober 2015 beoordeeld

Het eten dat we hebben gekregen was aan de lauwe kant, mijn vriendin heeft de wilde eend genomen deze was ver over de baktijd en de schorseneren waren nog zo goed als rauw.
Ikzelf had een entrecôte genomen van 400gram, waar het vlees volgens mij maar een 200 gram was, ook mijn vlees was lauw. De bearnaise saus leek meer op een pudding dan saus.
De dame blanche was met geen verse chocolade saus en de moelleux was te ver.
We waren zwaar teleurgesteld na ons bezoek van 90 euro.

Ook als we aan onze wagen waren hadden we er nog een boete bovenop gekregen, trouwens alle wagens die er stonden, misschien kunnen ze dit aan de inkomdeur melden van dat er om welke reden ook niet mag geparkeerd worden .

• Sfeer
17 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het erg naar onze zin gehad in Hungaria. Zeer vriendelijke service (dank Steven!) en lekker gegeten. Super prijs-kwaliteitsverhouding.

13 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hungaria is ondergebracht in een schitterend gebouw en heeft een stijlvolle inrichting. Het is gezellig zitten en je hebt voldoende ruimte tussen de tafels.

Het eten is verzorgd, lekker en niet alledaags. De kwaliteit is prima en ook de prijzen zijn correct.

Vlotte en vriendelijke bediening maken het plaatje compleet. Dikke aanrader :)

Datum van bezoek: augustus 2015
11 september 2015 beoordeeld

altijd voel je je welkom wanneer je hungaria binnenkomt en Eric de kok geeft je altijd vanuit zijn open keuken een glimlach en het is er supergezellig en heel lekker eten en een goede bediening en na het eten kan je lekker iets gaan drinken beneden aan de bar en daar weer een superbediening en een toffe sfeer!! echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Hungaria bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant