“Degelijk”

Hungaria
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Complexloos, lekker en altijd gezellig. Dat zijn al tien jaar de troeven van Hungaria in Leuven. Of u nu komt om te tafelen, een glas te drinken in het café, of beiden. De kaart volgt de seizoenen. De in huis bereide gerechten zijn gemaakt met verse producten door chef Eric Vercammen Een drop-in spot voor de Leuvenaars, in de vernieuwde wijk aan de Jachthaven, gelegen in de oude fabrieken van Stella Artois.
27 augustus 2015 beoordeeld

In dit zeer lawaaierige restaurant kan je degelijk eten, niet meer maar ook niet minder. De bediening is goed.

Datum van bezoek: maart 2015

16 juli 2015 beoordeeld

Ik heb er lekker gegeten.
We hebben het menu gekozen wat prijs kwaliteit zeker aan te raden is.
Leuke locatie!

Datum van bezoek: juli 2015
1 juli 2015 beoordeeld

Ben hier voor de tweede maal geweest om eens te kijken of mijn vorig bezoek geen 'one hit wonder' was, maar dat was het gelukkig niet, het was wederom fantastisch.
Bediening, sfeer, interieur, ... alles klopt hier. En vooral voor de keuken doe ik mijn petje af, zelden zo'n lekker bord gekregen voor die prijs.

Ik moet hier niet meer woorden aan vuil maken, Hungaria verdient voor mij de maximum score.

Datum van bezoek: juli 2015
9 juni 2015 beoordeeld

Dit restaurant was ons aangeraden door een collega van mijn vrouw. Aangezien we toch eens naar Leuven wouden, hebben we hier maar direct gereserveerd. Hier heb ik de beste carpaccio ooit gegeten. Gevolgd door een zeer sappige filet pur van de grill. Dit was mij zo goed bevallen dat we een maand later hier terug gereserveerd hebben, zonder dat we in Leuven moesten zijn. Zoals met alles dat je op een pedestal zet, was het dan wel iets minder, maar nog steeds lekker. Als we nog eens naar Leuven gaan, zal ik hier zeker nog terugkomen.

Datum van bezoek: maart 2015
8 mei 2015 beoordeeld

Leuke, aangename en eerlijke keuken. Altijd lekkere combinaties. De menu is ook altijd een aanrader en valt zeer goed mee van prijs.

Datum van bezoek: mei 2015
    • Sfeer

Reizigers die Hungaria bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant