TripAdvisor

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 68 van 521 Restaurants in Leuven
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Beschrijving: Wij zijn een Belgische bakkerij en restaurant met eenvoudige, gezonde en seizoensgebonden gerechten. Le Pain Quotidien betekent "het dagelijkse brood" in het Frans en, zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij bakkers in hart en ziel. Hoewel we de basis hebben gelegd met ons handgemaakt, biologisch brood, serveren we verschillende gezonde gerechten, zoals biologische koffie, gebakjes, eieren, boterhammen, soepen, salades en desserts. Bij Le Pain Quotidien geloven we dat eten eenvoudig, voedzaam en lekker dient te zijn. Daarom kopen we, waar mogelijk, ingrediënten aan die lokaal en/of biologisch van oorsprong zijn. Wij geloven ook in het belang van een gezond en plantaardig voedingspatroon, zo dus u vindt veel vegetarische of veganistische opties op onze menukaart.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle producten vers en puur natuur / biologisch. Prijs kwaliteit is goed. Krijgt eigenlijk best veel voor je geld en het hele kleine tafeltje staat dan ook helemaal vol ;-).

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige plaats waar je kan aanschuiven aan een grote tafel. Zeer lekker brood en taartjes. Mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening. Ik vind de porties net ietsje te klein, zeker bij de lunch van de dag. Tijdens de jaarmarkt zou je verwachten dat er toch net wat meer indruk zou willen gemaakt worden om nieuwe klanten aan te trekken. Het lunchmenu van die dag was een halve boterham in 2 kleine driehoekjes gensneden met kaas en hesp uitgesneden in stukjes dat er geen cm teveel wordt gegeven met een zeer klein slaatje met 2 halve kerstomaatjes. Op de driehoekjes brood lag 1/6 e radijs. Dan betaal ik liever iets meer om een royaler bord te hebben met wat meer afwerking zoals ajuin, vinaigrette, andere groentjes erbij,....Verder is de lunch heel smakelijk!

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend verzorgd bio ontbijt met alles erop en eraan. Thee , fruitsap,3 soorten brood , croissant , verse zalm , gekookt eitje , yoghurt met fruit en granola.....mmmmmm....heerlijk.
Buiten op verwarmd terras op een regenovergoten leuven op zondagvoormiddag...je zou vergeten dat het slecht weer is !!!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

We besloten ipv lunch een taartje te eten. Heerlijke pavlova, eclair, potje thee, appelsap, alles prima in orde, gezellige plaats om te zitten, aardige bediening. Er zijn hier ook allerlei lekkere dingen te koop voor thuis.
Buiten te veel lawaai omdat er gewerkt wordt. Kan gebeuren.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk adres voor een rustpauze tijdens een stadswandeling. Leuke inrichting, direct in het gezellige centrum. Volop keuze voor iets lekkers bij de thee.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Le Pain Quotidien bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Le Pain Quotidien geweest? Deel je ervaringen!