“Populair restaurant met bijzonder @ origineel eten”
Beoordeling van Baracca

Baracca
Geclassificeerd als nr. 22 van 460 Restaurants in Leuven
Beschrijving: Baracca wil het volk aantrekken door het creëren van een neighbourhood restaurant, geïnspireerd op de Italiaanse tafel, waar mensen relaxen, delen en genieten van elkaars gezelschap. Ontworpen als betaalbaar en toegankelijk, waar iedereen welkom is en zich op zijn gemak voelt. De "casual dining experience" is gebaseerd op het bieden van smakelijk eten, gemaakt van de beste verse ingrediënten.
1 juni 2018 beoordeeld

Moeten reserveren, dit restaurant is zeer gewild. Niet voor niets: prettig personeel met aandacht en je goed door je eetavontuur heen leidt. Bijzonder originele gerechten. Mooie smaken. Wat een superbodem in de pizza. Hou rekening met een wat hogere rekening.

25 mei 2018 beoordeeld

Dit is een erg leuk concept. Je kan uit een hele waaier aan gerechtjes kiezen om te delen, en deze zijn verfijnder dan typische tapas. De sfeer zit goed en de cocktails zijn ook erg lekker. Verwacht je wel aan een iets duurdere rekening, want elk klein gerechtje kost rond de 14 euro.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader! Zeer lekker gegeten. Wij hebben gekozen voor 3 gerechtjes en 1 pizza, was meer dan voldoende!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed op voorhand geboekt (en dat is nodig!) Ontvangst was hartelijk. Uitleg van de kaart was meer dan oké - echt zeer vlot & gemeend vriendelijk. Apéro uit de leukste champagneglaasjes. Gegaan voor de menu & dat was een goede keuze. Heerlijke burrata, taco’s om van weg te dromen, vitello lekker vers. Sublieme (!!) nobashi garnaal in een korstje. Lekkere pizza. Enig puntje van kritiek: we hebben wel redelijk lang op ons dessert moeten wachten. Toch zeker 40 minuutjes. Als je gereserveerd hebt om 20u wordt het dan wel ineens laat. Maar om enig misverstand te vermijden: dessert was eveneens echt lekker en fris. Met andere woorden: aanrader. Prijs kwaliteit meer dan in orde! We’ll be back

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hier eerder al willen eten maar hadden pech: alle tafeltjes bezet; daarom terug voor de lunch een dag later en niet teleurgesteld! Foodsharing plus! Heerlijke gerechten; de buratta met basilicum olie en ijs van cherry tomaten was een verrassende kijk op de traditionele ensalada caprese! Niet goedkoop maar toch een aanrader!

Reizigers die Baracca bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Baracca geweest? Deel je ervaringen!