“Gezellig terras met alledaags eten”
Beoordeling van De Werf

De Werf
Geclassificeerd als nr. 18 van 460 Restaurants in Leuven
Keukens: Pub-restaurant
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Simpele, goedkope (studenten)keuken met grote porties. Hier buitengaan met honger is bijna onmogelijk. Ook zeer geschikt voor een terrasje.

30 mei 2018 beoordeeld

Ik trek graag naar De Werf. Het is een mooie, gezellige plaats aan een pleintje met een grappige, kleurrijke inkleding.
Er is een lekkere kaart, zowel voor te eten als sapjes om te drinken en de prijzen zijn ook heel goed te doen. De bediening valt ook goed mee, ik heb nog nooit lang moeten wachten op mijn bestelling.

23 mei 2018 beoordeeld

De Werf is altijd een gezellig en lekker. Een aanrader is de chili con carne wrap en de verse ice-tea of verse limonade.
Zeker voor studenten is dit ideaal: het is goedkoop, gezellig en midden in het centrum van leuven. In de winter kan er wel weinig plaats zijn, maar in de zomer is er een gigantisch terras voor de deur met meer dan genoeg plaatsen (al kan dit ook wel soms vol zitten). Reserveren is spijtig genoeg niet mogelijk.

17 mei 2018 beoordeeld

Dit is iets typisch voor studenten, lekker eten aan een heel goedkope prijs. En heerlijke dessertjes!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere bananensap. Hapjes bord met kaas en nachos was wel matig. Sangria is goed. Heel gezellig op straat zonder veel lawaai

Reizigers die De Werf bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In De Werf geweest? Deel je ervaringen!